برترین های ورزش دانشگاه واحد سنندج تقدیر شدند

طی مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، از دانشجویان برتر در رقابت های ورزشی استانی و کشور واحد تقدیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که با حضور رئیس واحد، اعضای هیات رئیسه و شماری از پیشکسوتان ورزش استان کردستان برگزار شد، 200 دانشجویی برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: توجه به ورزش در بعد همگانی و قهرمانی در اولویت و جزو سیاست های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور به شمار می رود.

محمد قربان کیانی بیان کرد: تلاش در راستای استفاده از ظرفیت های ورزشی دانشجویان، همکاران و اعضای هیات علمی با هدف افزایش نشاط در محیط دانشگاه در اولویت بوده و این چنین برنامه هایی نیز در همین راستا برگزار می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در زمان ریاست میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی توجهی ویژه به حوزه ورزش صورت گرفته است و به همین دلیل هم موفقیت های خوبی در بعد قهرمانی و همگانی ورزش دانشجویی به دست آمده است.

رئیس واحد سنندج افزود: در راستای توجه به این سیاست، دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان نیز توجهی ویژه به فعالیت های ورزشی دارد و تلاش می کند تا از تمامی ظرفیت های در اختیار در این حوزه بهره برداری کند.

ظاهر اعتماد دبیر شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان بر اساس یک تقویم ورزشی از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: خوشبختانه در مسابقات دانشجویی در واحد سنندج بالغ بر هزار دانشجو در 25 رشته با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم های منتخب راهی مسابقات استانی شدند.

مدیرکل تربیت بدنی واحد سنندج عنوان کرد: انتظار می رود که دانشجویان در قالب تیم های منتخب استانی بتوانند همانند سال گذشته عنوان های خوبی در رقابت های کشوری نیز به دست آورند.

در این مراسم پس از اعلام خبر اخذ مجوز تأسیس نخستین باشگاه ورزشی در کشور به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و پرونمایی از تابلوی این مجوز با حضور مسئولان ورزشی دانشگاه و استان از حسین لامعی مسئول سابق ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و جمشید خیرآبادی سرمربی سابق تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان و آذربایجان نیز تقدیر شد و دانشجویان برتر ورزشکار واحد سنندج نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

205/200

کد خبر: 716818

وب گردی

وب گردی