مراسم معارفه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان برگزار  شد

مراسم معارفه مدیر عامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد. در این مراسم که با حضور حجت الله ایوبی ، مدیران سازمان سینمایی و جمعی از اعضا انجمن سینمای جوانان در محل سینما کوچک سازمان سینمایی برگزار شد،  سید محمد صادق موسوی بعنوان مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران معرفی شد. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، حجت الله ایوبی رییس سازمان امور سینمایی در این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات فرید فرخنده کیش مدیر عامل سابق انجمن سینمای جوانان ایران گفت : در ابتدای بر عهده گرفتن مسولیت سازمان سینمایی بر اساس خرد جمعی و همفکری با پیشکسوتان انجمن نسبت به سیاست گذاری صحیح انجمن اقدام کردیم .
وی با بیان اینکه فضای انجمن باید فضای توام با آرامش باشد تاکید کرد متاسفانه در چند ماه گذشته مسایلی بوجود آمد که شایسته انجمن نبود و بعد از مشورت فراوان با هیات امنا، هیات مدیره و صاحبنظران به این نتیجه رسیدیم که بعد از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران تغییراتی در انجمن ایجاد کنیم.
ایوبی با بیان اینکه در کشور ما انجام کارهای فرهنگی بسیار سخت است تاکید کرد با وجود همه این سختی ها امروزه متوجه می شویم که سینما در سبد زندگی مردم قرار گرفته است و همه کسانی که دغدغه فرهنگ دارند از سینما به نیکی یاد می کنند .
رییس سازمان سینمایی در باره علت انتخاب صادق موسوی نیز گفت: برای انتخاب ایشان دلایل بسیار زیادی وجود دارد و در گذشته نیز هر مسولیتی داشته است ردپایی از موفقیت ، نشاط و امید در آن دیده می شود. ایوبی مشورت پذیری، داشتن ارتباط خوب با دستگاههای مختلف، جمع کردن کارشناسان با نظرات مختلف در گرد خود و دانستن قدر کارشناسان را ویژگی های اخلاقی و مدیریتی مدیرعامل جدید انجمن دانست و ابراز امیدواری کرد با اقدامات سریع صادق موسوی ، روزگار خوب انجمن سینمای جوان باردیگر آغاز شود.
وی با بیان اینکه سازمان سینمایی بطور همه جانبه از انجمن حمایت می کند تصریح کرد با پرهیز از اختلافات باید تمرکز زدایی را در دستور کار انجمن قرار دهیم و به دفاتر استانی انجمن اعتماد داشته باشیم.
ایوبی در پایان سخنان خود با بیان اینکه فیلم کوتاه هویت مستقل دارد افزود: باید این هویت مستقل تقویت شود و در این راه از پتانسیل همه افرادی که خود را دانش آموخته انجمن سینمای جوانان می دانند استفاده گردد.در این مراسم جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی ، انجمن سینمای جوانان ایران ، پیشکسوتان و هنرمندان سینما حضور داشتند. در این آیین لوح تقدیر دکتر ایوبی از فرید فرخنده کیش قرائت شد.
سید صادق موسوی ؛ مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران: از اختلاف نظرها نباید هراسی داشته باشیم
گفتنی است در این مراسم سید صادق موسوی مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران نیز دراظهاراتی با تقدیر از همه مدیران عامل این انجمن از گذشته تا کنون گفت: به طور قطع انجمن سینمای جوان یکی از مراکز استراتژیک سینمای ایران به حساب می آید چون ریل گذاری برای آینده سینما در انجمن انجام می شود. صادق موسوی انجمن سینمای جوانان را میراث گرانبهای سینمای ایران دانست و افزود: از دیدن اختلاف نظرها در انجمن نباید هراسی داشته باشیم بلکه باید با جمع کردن همه دیدگاهها در اطراف خود آنها را به دیدگاه مشترکی برسانیم تا آینده روشنی برای سینما رقم بخورد.
صادق موسوی با بیان اینکه بعد از اتفاقات دفاع مقدس هیچ اتفاقی مانند سینما ، نام ایران را در جهان پرآوازه نکرده است تصریح کرد: پویایی هر سیستمی در پایش و اصلاح اسیبهای آن است و در جهان امروز که به افزایش سرمایه های اجتماعی بها می دهند ، مشارکت کردن همه تفکرها می تواند در قرار گرفتن هر سیستمی در مسیر رو به جلو کمک کند.
مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان استفاده از نظرات هیات امنا، هیات مدیره و پیشکسوتان انجمن و همچنین توجه به اصناف مختلف در انجمن را سرلوحه اقدامات خود عنوان و ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن جشنواره فیلم فجر شاهد حمایتهای هر چه بیشتر از انجمن باشیم.
مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران درباره همکاری انجمن و مدرسه ملی سینمای ایران هم تاکید کرد پیرو حکم دکتر ایوبی با مدیر عامل مدرسه جناب اقای دکتر حسینی جلساتی برگزار و نسبت به ایجاد تعامل و همکاری اقدام خواهم کرد.
گفتنی است سید صادق موسوی پیش از این مدیر کل حوزه ریاست سازمان سینمایی بوده و متولد 1358 و فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم اجتماعی از دانشگاه تهران است. ا ز سوابق وی میتوان به مدیر کل نمایش خانگی ، مستند و فیلم کوتاه، مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی، ریاست مجموعه تالار وحدت،ریاست مجموعه تئاتر شهر، عضو هیات مدیره بنیاد فرهنگی هنری رودکی ، مشاور راهبردی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مرکز هنرهای نمایشی،رئیس شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی،معاون علمی اداره کل کتاب، رئیس شورای ساخت و حمایت مرکز هنرهای نمایشی، مدیر تالار هنر ،قائم مقام ادوار مختلف جشنواره بین الملل تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد.
501500

کد خبر: 717090

وب گردی

وب گردی