محصولات جدید کادیلاک در راه است

کادیلاک تولید کننده خودروهای لوکس امریکایی تلاش دارد با عرضه چهار شاسی بلند و چهار سدان جدید تا سال 2022 بار دیگر جایگاه خود در بازار خودروهای لوکس را اثبات کند.

به گزارش ایسکانیوز، بر طبق شایعات منتشر شده مدیر کادیلاک تصمیم دارد امسال به کمک بازارهای بزرگی همچون چین و همین طور سرمایه گذاری 800 میلیون دلاری در ایالات متحده فروش برندش را از 308 هزار دستگاه سال 2016 فراتر ببرد.

این هشت محصول جدید احتمالا با خودروهای XT1 و XT2 که از لحاظ اندازه مشابه شاسی بلند ب ام و X1 هستند شروع و به سدان های پرطرفداری مثل CT8 جدید که احتمالا درسال 20211 معرفی می گردند به اتمام می رسند.

همچنین احتمالا در سال های آتی شاهد عرضه خودروی XT4 در اروپا خواهیم بود و به تدریج طیف محصولات شاسی بلند با نسل دوم XT5 و XT7 و XT8 کاملا خواهدشد.

سه سدان بعدی کادیلاک نیز احتمالا شامل جایگزین خودروی CTS که گفته می شود مصرف بسیار کمی دارد خواهد شد.

این مدیر در مصاحبه ای گفت: عرضه خودروهای برقی یک ضرورت است. اما ما می بایستی در مورد خودروهای هیبریدی برقی و تمام برقی از جی ام انتظار بیشتری داشته باشیم.

قرار است اولین خودروی با برد بالای شرکت که طی برنامه استراتژی جدید آن طراحی شده شاسی بلند XT4 باشد و رونمایی آن در اواخر سال جاری صورت پذیرد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 745475

وب گردی

وب گردی