بررسی آبگرفتگی نمایشگاه کتاب روی میز شورای شهر

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از بررسی موضوع آبگرفتگی نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، اقبال شاکری، درخصوص آبگرفتگی روز گذشته نمایشگاه شهر آفتاب که این روزها میزبان سی‌امین نمایشگاه کتاب است، گفت: قبل از برگزاری نمایشگاه از نزدیک از روند آماده‌سازی نمایشگاه شهر آفتاب برای برگزاری سی‌امین فستیوال کتاب قرار گرفتم و در آن بازدید به مسوولان نمایشگاه متذکر شدم که باید فکری به حال باران و آبگرفتگی‌های احتمالی بکنند.

وی با بیان اینکه مسوولان نمایشگاه تاکید کردند که همه تمهیدات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی با نصب ناودان، ایجاد عایق اطراف چادرها و... اندیشیده‌اند، گفت: حالا با خبر شدیم که شب گذشته در نمایشگاه شهر آفتاب در پی بارش باران، آبگرفتگی رخ داده که این مساله با وجود آنکه حدود یک سال است مدام تذکر داده شده و قبل از برگزاری نمایشگاه نیز پیمانکار و مسوولان شهر آفتاب قول داده بودند که این دل‌نگرانی‌ها ساماندهی شده، قابل قبول نیست.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه هر نوع توضیح برای آبگرفتگی روز گذشته شهر آفتاب پذیرفتنی نیست، گفت: موضوع وعده‌های پیمانکاران و مسوولان نمایشگاه و همچنین آبگرفتگی در شورای شهر تهران بررسی خواهد شد.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاحیان

700/703

کد خبر: 764734

وب گردی

وب گردی