روابط میان ایران و پاکستان باید تقویت شود

رئیس گروه اعزامی پارلمان ایران به نشست کمیته اجرایی و مالی مجمع مجالس آسیایی گفت: روابط میان پاکستان و ایران باید نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و تقویت شود.

به گزارش ایسکانیوز سیده فاطمه ذوالقدر امروز( دوشنبه 1 خردادماه) در دیدار با رئیس گروه پارلمانی پاکستان شرکت کننده در نشست کمیته اجرایی و مالی مجمع مجالس آسیایی با تأکید بر اینکه دو کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان باید از فرصت‌های پیش رو برای تقویت روابط استفاده کنند، گفت: روابط میان دو کشور در برخی مقاطع دچار مشکلاتی شده است که باید با رفع این مشکلات سطح روابط را در اکثر حوزه‌ها نسبت به گذشته افزایش داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از فرصت برگزاری چنین نشستی در خصوص بودجه دبیرخانه آسیا می‌توان در جهت افزایش تعاملات و همکاری‌های منطقه‌ای میان ایران و پاکستان استفاده کرد، افزود: انتظار می‌رود پاکستان از این فرصت‌ها در جهت رفع مشکلات منطقه‌ای به ویژه مبارزه با گروه‌های تروریستی استفاده کند.

رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تقویت روابط دو جانبه میان ایران و پاکستان از اهمیت بسزایی در رفع مشکلات منطقه برخوردار است.

کد خبر: 780387

وب گردی

وب گردی