بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین در دانشگاه صنعتی شریف

اولین کنفرانس کارآفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین آذرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی؛ مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد کنفرانسی را تحت عنوان "اولین کنفرانس کارآفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین" در تاریخ 7 و 8 آذر ماه سال¬جاری برگزار نماید.

این کنفرانس محلی برای تبادل نظرات و آرا و بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و توسعه نقش دانشجویان و اساتید در تحقق این مهم است.
بنا بر این گزارش؛ توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس است.

همچنین؛ ویژگی‌های بارز دانشگاه کارآفرین از لحاظ ساختاری، کارکردی، محیط و خروجی، اهمیت ترویج و فرهنگ‌سازی در جهت توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت و توان تشکل‌های دانشجویی جهت توسعه کارآفرینی، مکانیزم‌های ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه دانشجویان و اساتید، ابزارها و نهادهای حمایت از کسب‌وکارهای نوپای دانشجویی، خلاقیت، نوآوری و توسعه کارآفرینی، الزامات و روش‎های استفاده از بخش خصوصی جهت تقویت و توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها، توسعه زیست‌بوم کارآفرینی در دانشگاه‌ها، نقش کامیونیتی‌ها (جوامع) در توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها، شبکه‌سازی و الزامات آن با هدف توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها، الزامات پایدارسازی کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان و ارزشیابی و پیامدسنجی (معیارهای موفقیت) دانشگاه کارآفرین، محورهای این کنفرانس دو روزه خواهد بود.

گفتنی ست؛ 15 شهریورماه آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش می باشد و علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://entconf.sharif.ir مراجعه نمایند.

201

کد خبر: 789054

وب گردی

وب گردی