شناسایی ۲۵ هزار واحد صنفی در البرز

رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به طرح ساماندهی واحدهای صنفی در یک سال اخیر، گفت: در این طرح ۲۵ هزار واحد شناسایی و از آنها دعوت شد و در نهایت ۱۲ هزار و ۱۵۷ جواز واحد صنفی صادر شد.

به گزارش ایسکانیوز، حمید کریمی در همایش روز اصناف، صنعت و معدن که شامگاه امروز در اداره کل صنعت استان البرز برگزار شد، با اشاره به طرح ساماندهی واحدهای صنفی در یک سال اخیر، اظهار داشت: در این طرح 25 هزار واحد شناسایی و از آنها دعوت شد و در نهایت 12 هزار و 157 جواز واحد صنفی صادر شد.

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه در سال گذشته 10 هزار نفر در اتاق اصناف آموزش داده شده‌اند، ادامه داد: این آموزشها با همکاری تعزیرات حکومتی، اماکن، دارایی و شهرداری با اتاق اصناف البرز برگزار شد.

وی با اشاره به بحث قاچاق کالا، بیان کرد: مجموعه اصناف با کمک نهادها در بحث قاچاق کالا و آموزش و آشنایی با قوانین آن در زمینه مبارزه با قاچاق کالا بسیار موفق بوده است.

کریمی با بیان اینکه البرز رتبه نخست مبارزه با قاچاق کالا را دارد، اضافه کرد: اتاق اصناف البرز فضای مجازی و کانالهای مجازی را کنترل می‌کند.

وی با اشاره به بحث اشتغالزایی، خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد اشتغال در مجموعه اصناف وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف با اشاره به اینکه هیچ بسته‌ حمایتی برای اصناف وجود ندارد، عنوان کرد: در بخش دارایی و مالیات اصناف بسیار اذیت می‌شوند و اصناف بدون نیاز به بحث اقتصادی، به حمایت دولت نیاز دارند.

901

کد خبر: 806787

وب گردی

وب گردی