شهردار می شوم

کاندیدای شهرداری ایلام با اشاره به قول رئیس جمهور دولت دوازدهم برای انتخاب خانم ها در ارکان دولتی، گفت: امکان آوردن رای من وجود دارد.

پروین توکلیان کاندیدای شهرداری ایلام با بیان این که تنها خانم داوطلب به عنوان شهرداری ایلام است، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: فعالیت های اجرایی در سطح عمرانی و اکثرا حوزه مدیریت داشته ام.

توکلیان با بیان این که جزو داوطلبان اصلی شهرداری ایلام است، افزود: انتخاب شهردار بستگی به رایزنی ها و توافق هایی صورت گرفته با شورای شهر دارد.

کاندیدای شهرداری ایلام با اشاره به وعده دولت برای حضور خانم ها در مدیریت های بخش های مختلف گفت: امکان رای آوری ام در شهرداری بالا است، از میان خانم ها فقط من برای شهرداری معرفی شده ام و معرفی آقایان در جلسه شوراها اعلام می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در صورت شهردار شدن چه برنامه هایی دارید، گفت: مدیریت شهر ایلام با دیگر شهرها تفاوت دارد و باید طبق اقلیم شهر چیدمان صورت گیرد.

توکلیان تصریح کرد: ایلام در وضعیت های گذشته متاسفانه از لحاظ بافت شهری از مشکلات زیادی برخوردار بوده و در حال حاضر شهرداری ها از لحاظ بودجه ای با مشکل روبرو هستند.

وی افزود: اولین برنامه من در صورت شهردار شدن بالا بردن سطح درآمد شهرداری است تا در پروژه های عمرانی فعالیت کنیم.

توکلیان درباره برنامه اش برای حضور خانم ها در شهرداری گفت: شهرداری حوزه های زیادی دارد، در حوزه فرهنگی یکسری از حوزه های زیباسازی شهری با توجه به این که خانم ها در این عنوان ها کاربرد بسیاری دارند حضور خانم ها در شهرداری الزامی است و باید در این قسمت ها از خانم ها استفاده شود زیرا از لحاظ المانی مردها در این موضوعات توجه خاصی ندارند که به نظر من یک مدیر خانم بهتر می تواند در حوزه فرهنگ فعالیت انجام دهد.

901

کد خبر: 829521

وب گردی

وب گردی