نذورات خود را بیشتر به حاشیه شهرها ببرید

محمدعلی کوزه‌گر گفت: مردم در روش سنتی می توانند به این مراکز از جمله مراکز نگهداری معلولان، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و خانه سالمندان، مراجعه کنند و نذورات و گوسفند قربانی خود را تحویل این مراکز دهند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا،سرپرست مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، روش های سنتی و مدرن جمع آوری گوسفند و نذورات قربانی جهت هزینه برای مددجویان بهزیستی سراسر کشور را تشریح کرد و گفت: 10 هزار مرکز و موسسه بهزیستی در سراسر کشور آماده جمع آوری نذورات هستند.
وی به مردم توصیه کرد که همه آنها به مراکز معروف بهزیستی مانند یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست معروف و شهره نروند بلکه نذورات خود را بیشتر به مراکز بهزیستی واقع در حاشیه شهرها ببرند.
سرپرست مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ، یادآور شد: فهرست اسامی مراکز بهزیستی سراسر کشور در سایت اینترنتی این سازمان وجود دارد و شماره حساب 90190 مشارکت های مردمی (قابل پرداخت در تمامی شعب بانک ملت) نیز آماده دریافت وجوه نقدی مردم برای هزینه جهت نذورات قربانی است.
کوزه گر افزود: همچنین مردم می توانند در خانه های خود نیز از طریق شماره گیری کد دستوری *7*70# می توانند نذورات خود را به دست مددجویان بهزیستی برسانند.شاید کسی نتواند گوسفند کامل نذر کند بنابراین اینگونه افراد می توانند با مشارکت چند نفر دیگر این کار را انجام دهند
وی ادامه داد: همچنین مردم برای تحویل قربانی خود می توانند با مرکز خدمات ویژه شهروندان با شماره 193 (بدون کد)، تماس بگیرند و این مرکز قربانی آنها را به رایگان تحویل می گیرد و رسید می دهد. این مرکز طی تفاهم نامه ای با بهزیستی انجام این خدمات را عهده دار شده است.

705

کد خبر: 831779

وب گردی

وب گردی