دستگیری ۴۵۳ نفر از سارقان و اراذل در نوشهر

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی(ظفر ۱۰) ۴۵۳ نفر از سارقان و اراذل دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ یارعلی نیازی در حاشیه نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی(ظفر ۱۰) در جمع اصحاب رسانه نوشهر، هدف از اجرای این طرح را برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح استان عنوان کرد و افزود: در این طرح ۱۵۰ اکیپ از نیروهای انتظامی در قالب ۵۱۰ نفر در شهرستان نوشهر به کارگیری شدند.

وی خاطرنشان کرد: از ۴۸ ساعت گذشته برنامه ریزی و اقدامات اطلاعاتی برای اجرای این طرح در نوشهر انجام و صبح امروز نیز طرح اجرایی شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: در مجموع در این طرح ۳۳ کیلو انواع مواد مخدر و ۳۶ قبضه سلاح شکاری کشف و همچنین ۳۲ واحد صنفی پلمپ شد.

نیازی با بیان اینکه ۴۵۳ نفر از سارقان و اراذل دستگیر شدند، عنوان کرد: در این طرح کالاهای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال نیز کشف شد.

وی با اشاره به دستیابی به ۹۸ درصد اهداف مورد نظر در این طرح، گفت: شهرهای ساحلی و به ویژه غرب مازندران به دلیل توریستی بودن از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و به همین دلیل اولویت ما در ابتدا اجرای طرح در شهرهای ساحلی است.

901

کد خبر: 834213

وب گردی

وب گردی