هزینه آرایش و زیبایی رهبران معروف جهان

رهبران برجسته جهان برای "زیبا دیده شدن" در برابر جامعه، هزینه هایی را صرف آرایش و مصارف زیبایی تخصیص می دهند

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تی آر تی؛ رهبران برجسته جهان برای "زیبا دیده شدن" در برابر جامعه، هزینه هایی را صرف آرایش و مصارف زیبایی تخصیص می دهند.

مصارف رهبران جدید و سابق جهان عبارتند از:

دونالد ترامپ

امی لاسچ آرایشگر قبلی دوناد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در رابطه با "موی ترامپی" که با مباحثاتی روبرو شده بود گفت: "موی مصنوعی نیست. موهای پرپشت ترامپ کاملا طبیعی است. از دهه 80 مدل موهایش را عوض نکرده است."

ولادمیر پوتین

رئیس دولت روسیه بیشتر از آرایشش با جراحی های پلاستیک و زیبایی صورتش مطرح است. جوانترشدن پوتین علیرغم گذر زمان، شایعات مربوط به اینکه گاهگداری که از چشم ها دور می شود به زیبایی پوست خود می رسد را قوی تر می کند. بوتاکس و اکسیرهای جوانی برای پوتین که روز به روز از چین و چروک صورت و زیر چشمهایش کم می شود، بسیار مهم است.

امانوئل ماکرون

ماکرون رئیس جمهور فرانسه که در ماه می به این سمت منصوب شد، در سه ماهه اول ریاست جمهوری، 26 هزار یورو برای زیبایی خود هزینه کرده است. کاخ الیزه ارسال دو فیش 10 هزار یورویی و 16 هزار یورویی به ناتاشا آرایشگر ماکرون را تایید کرد. ولی تاکید کرده که این هزینه ها در آینده ای نزدیک کاهش خواهد یافت.

جاستین ترادو

رئیس دولت کانادا جزو چهره های نادری است که برای کوتاه کردن مو پول زیادی خرج نمی کند. هزینه آرایش موی ترادو تنها 32 دلار است.

باراک اوباما

اوباما در آرایش خود هرگز از ریمل، سایه چشم،لب تر کن و رژ گونه استفاده نمی کرد. او تنها کرم صورت و پودر به کار می برد. این گونه آرایش را نیز به ویژه در کنفرانس ها و جلسات جهانی ترجیح می داد.

فرانسوا اولاند

فرانسوا اولاند رئیس جمهور سابق فرانسه با هزینه هایی که صرف شامپو می کرد مطرح بود. هزینه ماهانه آرایش موی اولاند 10 هزار یورو و هزینه آرایش و زیبایی اش 6 هزار یورو بود.

802

کد خبر: 836424

وب گردی

وب گردی