اعلام شاخصهای استاندار آذربایجان شرقی به وزارت کشور

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت : شاخصهای مورد نظر نمایندگان استان برای استاندار جمع بندی و به وزارت کشور اعلام شده است.

به گزارش ایسکانیوز ضیاء الله اعزازی به خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت : فردی که استاندار آذربایجان شرقی میشود باید توانمند ، با تجربه ، شناخته شده در سطح ملی و دارای تجارب لازم به ویژه در حوزه اقتصادی باشد.
وی داشتن روحیه تحول و نوآوری را از دیگر شاخصهای مدنظر نمایندگان استان برای بالاترین مدیر اجرایی استان برشمرد و افزود : استاندار جدید همچنین باید به تقویت وحدت و انسجام در استان بها دهد.
وی در همین حال گفت : تعیین استاندار حق دولت است و نمایندگان استان در مجلس نظر خاصی در این باره ندارند و به انتخاب دولت احترام میگذارند.
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی درباره جلسه اخیر برخی نمایندگان استان با مجید خدابخش استاندار کنونی اردبیل هم گفت : وزارت کشور خواسته بود که به عنوان یکی از گزینه های این وزارتخانه برای تصدی پست استاندار آذربایجان شرقی ، نشستی با آقای خدابخش داشته باشند.
اعزازی ادامه داد : در این نشست نمایندگان حاضر به برنامه های ایشان گوش دادند و دغدغه های استان را به اطلاع وی رساندند.
وی با بیان اینکه آقای خدابخش حدود 20 سال مسئولیتهای مختلفی در استان آذربایجان شرقی داشته و تجربیات موفقی در کارنامه دارد خاطرنشان کرد : مجمع نمایندگان استان مخالفتی با تصدی آقای خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی ندارد.

کد خبر: 836908

وب گردی

وب گردی