آتیلا پسیانی کلاس بازیگری برگزار می کند

در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، کلاس بازیگری در خانه‌ بین‌الملل بامداد به مدیریت پریسا بخت‌آور، با همراهی آتیلا پسیانی، کیومرث مرادی، اشکان خطیبی و... برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، افزوز فروزند مدیر دپارتمان تئاتر خانه بین‌الملل بامداد درباره این دوره نوشته است:«در دنیای تصویر و نمایش که همواره بازیگر و بازیگرى یکى از ارکان مهم و اصلى آن به حساب می‌آید لزوم آموزش پایه‌ای و درست این هنر قدیمی ضروری است.

مهارت بازیگری که به جرأت می‌توان گفت هر دهه شکل عوض می‌کند، نیازمند آموزش‌های پایه‌ای است که با هر تغییر شکل و محتوا و ذائقه، منطبق با شرایط روز شود.

خانه بین‌الملل بامداد، بر آن است تا برای پاسخ‌گویی به این نیاز کنونی مشتاقان، مجموعه کلاس‌هایی برگزار کند که اصول و مبانی بازیگری را در فرد تقویت، و او را با شاخصه‌های روز بازیگری آشنا کند.»

در این دوره آتیلا پسیانی: ورکشاپ بازیگری، کیومرث مرادی: شخصیت‌سازی، اشکان خطیبی: تربیت بازیگر، محسن قصابیان: بیان، مهدی ساکی: بدن، پگاه طبسی‌نژاد: بازنگری در بازیگری (نگاه معاصر به شیوه‌های بازیگری)، نوال شریفی: تربیت بازیگر تئاتر بر اساس اصول و مبانى درام، سروش کریمی: تمرکز و هوشیاری بازیگر، محسن عبداللهیان: زبان بدن و صورت، علیرضا شفقی‌نژاد: سلفژ و حامد شیوایی: شخصیت‌شناسی برگزار خواهند کرد.

خانه بین‌الملل بامداد در میدان تجریش، خیابان فناخسرو، خیابان غلام جعفری واقع شده است و علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه سلفژ و تربیت صدا می‌توانند با تلفن‌های 02122703960 و 02122716551 تماس حاصل کنند.

501

کد خبر: 837379

وب گردی

وب گردی