جزییات  واژگونی خودرو دانش‌آموزان دهگلانی

جزییات واژگونی خودروی حامل دانش آموزان روستای امیرآباد از توابع شهرستان دهگلان و مصدومیت آنان تشریح شد.

به گزارش ایسکانیوز، تعداد پنج نفر از دانش‌آموزان پسر مدرسه شبانه‌روزی روستای بلدستی دهگلان ساکن روستای امیرآباد این شهرستان ۱۰ مهرماه بعد از پایان تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی و به هنگام مراجعت به مدرسه محل تحصیل خود، در مسیر حرکت، سوار یک دستگاه خودروی پیکان بودند که خودروی سواری حامل این دانش آموزان از جاده منحرف و واژگون می‌شود.

در این سانحه دانش آموزان مصدوم شده و تعداد دو نفر از آنان به سنندج اعزام شدند و در یکی از بیمارستان های سنندج پذیرش، بستری و ۳ نفر دیگر نیز در بیمارستان شهر دهگلان به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

دانش‌آموزان مذکور ساکن در خوابگاه بوده و در مدرسه شبانه روزی محل تحصیل خود بیتوته می‌کنند و خودروی سواری که دانش آموزان از آن استفاده کرده‌اند جزو سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزی نبوده و از خودروهای مسیری روستایی است.

شایان ذکر است؛ به محض کسب اطلاع از وقوع حادثه، روسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات و اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان به همراه مدیر آموزش و پرورش دهگلان، معاون پشتیبانی شهرستان و مدیر آموزشگاه شبانه روزی، ضمن حضور در بیمارستان و عیادت از دانش آموزان از نزدیک روند مداوای آنان را پیگیری کردند.

901

کد خبر: 842576

وب گردی

وب گردی