پیش‌بینی وزش بادهای نسبتا شدید در مناطق شمالی استان اردبیل/ احتمال آبگرفتی معابر طی امروز و فردا

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با ورود سامانه ناپایدار، سرعت وزش باد در شمال استان اردبیل به 72 کیلومتر در ساعت خواهد رسید و در این مدت احتمال آبگرفتی معابر شهری نیز وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، علی دولتی‌مهربا اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اردبیل، اظهار کرد: از ابتدای هفته جاری با خروج سامانه سرد و بارشی، شاهد پایداری هوای استان و افزایش نسبی دما بودیم، اما از امروز با کاهش نسبی دما مواجه خواهیم شد.
وی از ورود سامانه ناپایدار به استان اردبیل طی امروز خبر داد و افزود: با ورود سامانه جدید به استان، شاهد ناپایداری‌های جوی خواهیم بود و این سامانه از بعد از ظهر امروز، شرایط جوی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: سامانه جدید بیشترین تأثیر را در مناطق شمالی استان خواهد داشت، هر چند در این مدت در مناطقی از جنوب و مرکز استان نیز شاهد ناپایداری‌های جوی خواهیم بود.
دولتی‌مهر بیان کرد: در این مدت سرعت وزش بادها در شمال استان شدید گزارش می‌شود و به میزان 72 کیلومتر بر ساعت نیز میزان سرعت وزش بادها پیش‌بینی می‌شود.
وی یادآور شد: در این مدت اوج بارش‌ها در شهرستان‌های بیله‌سوار، گرمی، مشگین‌شهر و پارس‌آباد گزارش شده و با کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دما در روز سه‌شنبه مواجه خواهیم شد.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به خروج این سامانه از روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: در این مدت احتمال آب گرفتی معابر عمومی نیز وجود داشته و ضروری است همشهریان توجه ویژه‌ای به رعایت نکات ایمنی داشته باشند.

902/900

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 847075

وب گردی

وب گردی