برگزاری اربعین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان

مراسم اربعین شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با حضور مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد بهبهان، مراسم اربعین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

مستشاری عزت امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا دانست و گفت: «شهدا رفتند تا ما عزت پیدا کنیم و خواص باید مراقب باشند. کسی مجاز نیست از ترس شکم و تحریم این عزت را بفروشد.»

وی هدف قیام امام حسین(ع) را بیعت نکردن با یزید عنوان کرد و افزود: «امام حسین(ع) با یزید بیعت نکرد و شهید شد و این یعنی کفر به طاغوت. عصاره دین کفر به طاغوت است؛ کنار نیامدن با دشمن خدا و نفی خدایان دیگر.»

مستشاری هدف از جنگ و انقلاب اسلامی را تلاش برای آزادگی، استقلال و معنا بخشی به کلمه نه شرقی نه غربی عنوان کرد.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هزینه‌های سازش با کفر و استکبار را بسیار بیشتر و ننگین‌تر از هزینه‌های مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: «کسی که با دشمن کنار نیاید و با طاغوت زمان خود بجنگد، مورد لطف خداوند قرار گرفته و خدا مهر ایمان را بر روی قلب وی خواهد زد.»

وی مقاومت در برابر طاغوت را پرهزینه و دارای سختی‌هایی همچون تحریم و گرسنگی دانست و بشارت خداوند را برای صابران و پیروزی برای مجاهدان خدا را ارمغان این راه دانست.

در این مراسم ناصری امام جمعه بهبهان، محسن شفیعی نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان، حجت‌الاسلام جوانمردزاده نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی خوزستان، سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، فضل‌الله موسوی نسب رئیس واحد بهبهان و رؤسای دانشگاه‌های پیام نور و دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیای بهبهان، مسئولان محلی، دانشجویان و مردم شریف بهبهان حضور داشتند.

کد خبر: 862229

وب گردی

وب گردی