مسابقات کتبی قرآن کریم امروز در دانشگاه آزاد واحد جاسب برگزار شد

معاونت آموزشی دانشجویی و فرهنگی واحد جاسب با بیان اینکه این مسابقات، مقدمه ای برای تدبر در قرآن است تصریح کرد: پس از تدبر باید به مرحله عمل رسید و این کار تا جایی ادامه یابد که زندگی ما قرآنی شود.

به گزارش ایسکانیوز، بیست و سومین دوره مسابقات کتبی قرآن کریم ویژه استادان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی روز سه شنبه 21 آذرماه 96 ساعت 10 صبح در سالن آمفی تئاتر ساختمان آموزشی امیر کبیر واحد جاسب برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید توسط همکار دانشگاهی حسن کاظمی، دکتر محمود ربانی بیدگلی معاونت آموزشی دانشجویی و فرهنگی واحد جاسب با بیان اینکه این مسابقات، مقدمه ای برای تدبر در قرآن است تصریح کرد: پس از تدبر باید به مرحله عمل رسید و این کار تا جایی ادامه یابد که زندگی ما قرآنی شود.

وی داشتن زندگی قرآنی را از شاخصه های سبک زندگی اسلامی بر شمرد و گفت : مقام معظم رهبری هم بر آن تأکید دارند. هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم آشنا شدن با قرآن بوده که پیروی از کلام ا... مجید و سیره ائمه معصومین (س) در مسیر زندگی بهترین رمز موفقیت انسان است.

در این مسابقه تعداد 3 نفر از استادان و 4 نفر دانشجو در رشته های احکام و نماز به رقابت با همدیگر پرداختند. به نفرات برگزیده این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .

204

کد خبر: 883618

وب گردی

وب گردی