شعر طنز «بوقلمان» در حوزه هنری بررسی می‌شود

مجموعه شعر طنز «بوقلمان» اثر سعید طلایی با حضور دکتر اسماعیل امینی، سید اکبر میرجعفری در حوزه هنری نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از حوزه هنری، یکصد و هفدهمین نشست دگرخند با موضوع معرفی و بررسی مجموعه شعر طنز «بوقلمان» اثر سعید طلایی با حضور دکتر اسماعیل امینی، سید اکبر میرجعفری و سعید طلایی، ساعت 17دوشنبه 27 آذرماه، در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گفته مهدی فرج اللهی، مسئول و مجری برنامه «دگرخند»، در پایان این نشست، کتاب «بوقلمان» با امضای نویسنده به حاضران اهدا خواهد شد.

«در آغاز کلام»، «در باب عشق و جوانی»، «در باب ضعف و دانشجویی»، «در باب مکافات شهرنشینی و حومه»، «در باب مسائل کلان مملکتی» و «در باب سایر امور مربوطه» از جمله فصل‌های «بوقلمان» است.

طلایی درباره این کتاب نوشته است: «این‌جانب، سعید طلایی همواره در مقابل وسوسه دوستان ناباب مبنی بر چاپ مجموعه اشعارم مقاومت می‌کردم و پیوسته بر شیطان رجیم لعنت می‌فرستادم. بنده عمیقاً اعتقاد داشتم که این کار موجب قطع درختانی خواهد شد که بسی بیشتر از شعرهای طنزآمیز شاعری جوان به درد مردمان می‌خورند. با این حال از آنجا که هیچ انسانی از خطا مصون نیست، شما هم‌اکنون با کتاب بوقلمان روبه‌رویید. شرمسارم، اما امیدوارم لااقل از خواندن کتاب یک‌مقداری لذت ببرید، تا گناه همدستی در قطع درختان مذکور یک‌مقداری شسته شود. به امید آن‌روز.»

«بوقلمان» مجموعه شعرهای طنز سعید طلایی‌ است که در فاصله سال‌های ۸۹ تا ۹۵ سروده شده‌اند. کتاب «بوقلمان» را نشر قاف در ۱۲۰ صفحه و با قیمت ۹۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

502

کد خبر: 885301

وب گردی

وب گردی