ویژه برنامه شب یلدای شبکه قرآن مشخص شد

شبکه قرآن و معارف سیما با تدارک ویژه برنامه «بوستان»، یلدایی متفاوت را برای مخاطبان تلویزیون رقم خواهد زد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این شبکه، ویژه برنامه «بوستان» باحضور مهمانان ویژه و تدارک بخش‌های متنوع و جذاب در بلندترین شب سال شب میهمان مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما می‌شود و شب یلدایی متفاوت را برای آنها رقم خواهد زد.

اجرای گروه تواشیح معراج، حضور اساتید و قاریان بین‌المللی از جمله: جواد پناهی، جعفر فردی و حمید‌رضا احمدی وفا، گفت‌وگو با حافظ کل قرآن کریم خانم حسنوند و شعرخوانی عارفه دهقانی از بخش‌های مهم و جذاب «بوستان» در شب یلدا است.

همچنین حجت‌الاسلام راستگو باحضور در این برنامه از شهرتش با قصه‌گویی در دهه 60 برای کودکان و نوجوانان سخن خواهد گفت.

بخش ویژه «بوستان» حضور بازیگر سینما و تلویزیون، جلیل فرجاد خواهد بود که از تجربیات و خاطرات خود از نقش آفرینی در فیلم‌های مذهبی و قرآنی با مجری این برنامه به گفت‌وگو خواهد نشست.

ضمن اینکه فرهاد بشارتی، مینا نوروزی فرد و فرید اخباری از بازیگران تلویزیون، تئاتر و سینما در بخش نمایشی این برنامه نقش آفرینی خواهند کرد. همچنین ارسیا صنعتی، زهرا سالم و سیدمحمد موجانی اجرای برنامه «بوستان» را شب یلدا برعهده خواهند داشت.

«بوستان» به تهیه‌کنندگی فرهاد خان‌استادی کاری از گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیماست که قرار است در شب یلدا از ساعت 22 الی 24 به روی آنتن این شبکه برود.

503

کد خبر: 887044

وب گردی

وب گردی