درخواست خطیب جمعه رشت از مسئولان

امام جمعه موقت رشت، حماسه نهم دی ماه را نمادی از بصیرت توصیف کرد و از مسئولان خواست در برابر نیازهای مردم، بصورت شفاف پاسخگو باشند.

به گزارش ایسکانیوز حجت الاسلام اسماعیل پور رضا در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: انقلابی گری، کار سختی است و به پایبندی و تدین نیاز دارد.
وی با اشاره به اتفاقات سال 88 ادامه داد: در آن زمان هرکس که به نوعی با ملت و انقلاب اسلامی دشمنی داشت، به میدان آمده بود که این فتنه با هدایت رهبری و بصیرت مردم، ثمری نداشت.
حجت الاسلام پور رضا در بخش دیگری از سخنانش، به سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) اشاره و اظهار کرد: سبک زندگی پیامبر عظیم الشأن اسلام، بر مبنای انسانیت استوار است و همچنان این سبک زندگی نیازمند تحلیل است.
وی ادامه داد: مسلمان مسلمان گفتن بدون پیروی و توجه به سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) تنها فریب کاری و نقش بازی کردن است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در سخنرانی پیش از خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت گفت: تاریخ اسلام، مملو از بی بصیرت هایی است که ادعای انقلاب و اسلامیت می کردند اما از مسیر اسلام، جدا شده بودند.
حجت الاسلام غلامحسن تسخیری افزود: انقلاب معیار دارد و معیار انقلاب، اسلام است و معیار مردم، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است و این ملت، عاشق ولایت هستند.

کد خبر: 890688

وب گردی

وب گردی