اهدای پرچم به شهروندان تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محصول سه رنگ سربلندی شامل پرچم جمهوری اسلامی ایران با قابلیت نصب در خانه و کتابچه‌ای از تاریخ آن را تولید کرده و به شهروندان متقاضی اهدا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مصطفی کشفی، مدیر محصولات سازمان فرهنگی هنری، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، محصول سه رنگ سربلندی که شامل پرچم جمهوری اسلامی ایران است به صورت رایگان به شهروندان متقاضی اهدا می‌شود.

کشفی با اشاره به اینکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شاخص‌ترین نماد هویت ملی کشور است، افزود: جای خالی پرچم در خانه‌های ما دیده می‌شود به همین خاطر سازمان فرهنگی هنری در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محصول سه رنگ سربلندی را که شامل پرچم جمهوری اسلامی ایران با قابلیت نصب در خانه و کتابچه‌ای از تاریخ آن است، تولید کرده و شهروندان تهرانی می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی 2000183747 درخواست خود را برای دریافت این محصول ثبت کنند و آن را از طریق پست دریافت کنند.

وی بیان کرد: شعار «هر خانه یک پرچم» برای معرفی بیشتر این محصول در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از هشتک #هرـ خانه ـ یک ـ پرچم تصاویر خود را با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی منتشر کنند.

مدیر محصولات سازمان فرهنگی هنری در ادامه گفت: برنامه هر شهید یک پرچم نیز یکی از برنامه‌های مرتبط با این محصول است که در دهه فجر و با هدف گرامیداشت مقام والای شهدای انقلاب، توسط فرهنگ‌سراهای شهر تهران برگزار می‌شود. این برنامه که در راستای فرمایش رهبر انقلاب «هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است» طراحی شده و در آن پرچم جمهوری اسلامی ایران همراه با گیره آویزی از تصویر شهدا به صورت نمادین به خانواده‌های معظم شهدا اهدا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر خود را در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران و خانواده معظم شهدا با هشتک #هر_شهید_یک_پرچم در فضای مجازی منتشر کنند.

502

کد خبر: 903947

وب گردی

وب گردی