ترافیک سنگین در گردنه حیران اردبیل

به دلیل حجم بالای ترددها در محدوده گردنه حیران ترافیک سنگین در منطقه حاکم و سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای مسافران شده است.

به گزارش ایسکانیوز، به دلیل حجم بالای ترددها در محدوده گردنه حیران ترافیک سنگین در منطقه حاکم شده و سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای مسافران و افرادی که قصد تردد از این محور را دارند، شده است.

براساس مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم این ترافیک سنگین آلودگی هوا را نیز در مسیر بر اثر دود حاصل از اگزوز ماشین‌ها و بوی لنت خودروها منجر شده است.

در حال حاضر هوا به قدری در این محدوده آلوده است که سبب ایجاد شرایط نامساعد جسمانی و بدحالی برخی از مسافران در مسیر شده است.

با توجه به اینکه این مسیر دارای چندین منطقه سربالایی و سرپایینی‌ بوده، برخی خودروها به دلیل این موضوع و شرایط سخت در چنین محورهایی برای خودروها، دچار مشکلاتی شده‌اند و چندین تصادف جزئی نیز در مسیر اتفاق افتاده اما به دلیل ترافیک سنگین امکان رسیدگی به وضعیت این خودروها و تصادفات نیز میسر نشده است.

در چنین شرایطی اگر فردی دچار بیماری خاص و وضعیت جسمانی نامناسب در این محدوده شود و یا بیماری و مشکلی برای هر یک از مسافران پیش بیاید امکان انتقال آنها به مراکز درمانی و امدادرسانی نیز وجود نخواهد داشت.

این در حالی است که با وجود سپری شدن مدت زمان طولانی از ایجاد ترافیک سنگین در منطقه، هیچ پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده حیران حضور نداشته و این امر سبب تشدید وضعیت نابسامان در این محدده شده است.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 918439

وب گردی

وب گردی