شورای پنجم  هرچه سریعتر شهردار تهران را انتخاب کند

عضو سابق شورای شهر تهران گفت : شورای پنجم باید هرچه سریعتر در انتخاب شهردار جدید اقدام کند و وضعیت  شهرداری که در حال حاضر به سرپرست سپرده  شده  مشخص شود و با یک انتخاب درست ثبات را به شهر برگرداند.

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: متاسفانه شورای پنجم در فرصت 4-3 ماهی که در اختیار داشته،نتوانسته شهرداری را که از لحاظ مدیریتی در سطح کلان شهر توانایی های لازم را داشته باشد انتخاب کند .اعضای شورا برای انتخاب شهردار باید تمام جوانب را در نظر می گرفتند تا با چنین مشکلی روبرو نمی شدند.

وی افزود: با رفتن دکتر نجفی از شهرداری ؛ اعضاء شورای شهر تهران سرپرستی برای رسیدگی به امور انتخاب کرده اند ،در واقع سرپرست شهرداری قدرتی ندارد و از آینده کاری خود بی خبر است.

عضو سابق شورای شهر تهران در ادامه گفت: سرپرست انتخاب شده از سوی شورای شهر قدرت انجام کاری را ندارد و فقط می تواند وضعیت فعلی شهر را حفظ کند. شهری که هر روز اتفاقات کوچک و بزرگ در حال رخ دادن است و نیاز به برنامه کوتاه و بلند مدت دارد تا در فعالیت ها مختلف مربوط به شهرداری عملکرد مثبت و سازنده ای داشته باشد.

ابوالفضل قناعتی یادآور شد: پایتخت هر روز به سمت جلو در حال حرکت و رو به رشد است .سرپرست شهرداری ، انگیزه کار کردن مانند شهردار را ندارد ؛ چون تکلیف کاری اش مشخص نیست در واقع نمی داند اصلا برای کار کردن چقدر فرصت دارد یا برای پیاده سازی یا اجرایی کردن طرح ها چه بازه زمانی را در نظر بگیرد ، در واقع نقطه شروع و پایان معینی ندارد.

وی گفت : یکی از مهم ترین پارامترهای برنامه ، برنامه زمان بندی است که شخص برنامه ای را طراحی می کند و براساس زمان بندی ها انجام شده پروژه در مرحله اجرا قرار گرفته و در زمان تعیین شده به اتمام می رساند.

عضو سابق شورای شهر تهران در پایان افزود :سرپرست شهرداری تهران مکارم حسینی در سال 96 درباره یکی از موضوعات شهرداری (بدهی پیمانکاران ) عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و توانسته 6 هزار میلیارد از این بدهی را پرداخت کند.


خبرنگار:حسین طالبی
706

کد خبر: 920931

وب گردی

وب گردی