سریال‌های مختص ماه محرم از آی‌فیلم2 نمایش داده می شوند

کانال آی‌فیلم۲ سه سریال «شب دهم»، «تاوان» و «قصه‌های مجید» را در دهه محرم می برد.

به‌گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم؛ مجموعه‌های تلویزیونی «قصه‌های مجید»، «شب دهم» و «تاوان» در ساعت‌های ۱۶، ۱۸ و ۲۱ روانه آنتن می‌شود.

«شب دهم» به‌کارگردانی حسن فتحی، روایتگر ماجرای عاشقی جوان شروری به نام حیدر است که عاشق یکی از شاهزاده‌های قاجار می‌شود ؛ حیدر می‌خواهد با این شاهزاده ازدواج کند اما شاهزاده نمی‌پذیرد. در نهایت شاهزاده شرط می‌گذارد که اگر بتوانی ده شب محرم، تعزیه امام حسین (ع) را با وجود ممانعت حکومت رضاخان برگزار کنی با تو ازدواج خواهم کرد.

حیدر به اتفاق دوست وفادار خود، یاور این مراسم را برگزار می‌کنند تا اینکه در شب دهم اتفاقاتی به وقوع می پیوندد...

کتایون ریاحی، رویا تیموریان، ثریا قاسمی و حسین یاری از جمله بازیگران اصلی سریال «شب دهم» هستند.

این سریال در ساعت‌های ۲۴:۰۰، ۰۶:۰۰ و ۱۲:۰۰ بازپخش خواهدشد.

«قصه‌های مجید» ساخته کیومرث پوراحمد نیز با اتمام مجموعه «خانه ما» از امروز روانه آنتن می‌شود.

«قصه‌های مجید» زندگی پسربچه‌ نوجوانی را به تصویر می‌کشد که همراه مادربزرگش زندگی می‌کند؛ پسری که اهل شعر و شاعری است و با شیطنت‌هایش گاهی بی بی را ذله می‌کند.

در این سریال بازیگرانی چون زنده‌یاد پروین دخت یزدانیان، مهدی باقربیگی، جهانبخش سلطانی، جمشید صدری، مرتضی حسینی، علیمراد کیوانداریان و محمدعلی میاندار ایفای نقش کرده‌اند.

بازپخش این سریال در ساعت‌های ۲۲:۰۰، ۰۴:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهدبود.

«تاوان» با بازی پژمان بازغی، رضا رویگری، مینا لاکانی، مریم کاویانی، مهرداد ضیائی، آشا محرابی و... جایگزین «خوش‌نشین‌ها» می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: پویان جوان روستایی است که پس از فراغت از دوره مدیریت، در شرکتی استخدام می‌شود که مرجان مدیریت آن را برعهده دارد. مرجان که مدت‌هاست از همسرش سعید جدا شده و پسر بزرگی به نام هومن دارد، شرایط روحی مناسبی نداشته و به‌شدت احساس تنهایی می‌کند. پویان به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد و مرجان که تصور می‌کند این ازدواج آرامش را به او باز خواهد گرداند، می‌پذیرد و...

«تاوان» نیز در ساعت‌های ۰۳:۰۰، ۰۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ بازپخش خواهدشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968940

وب گردی

وب گردی