تفاهم‌نامه بین دانشگاه تهران و دانشگاه پوترای مالزی امضا شد

قرارداد انجام دو پروژه تحقیقاتی بین دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و دانشگاه یو.پی.ام مالزی امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، مراسم امضای دو قرارداد پژوهشی مشترک با حضور معاون پژوهشی دانشگاه تهران و معاون صنعت و نوآوری دانشگاه یو.پی.ام مالزی در ساختمان معاونت پژوهشی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این دیدار که با هدف بررسی ارتقای روابط بین دو دانشگاه برگزار شد، طرفین در خصوص برگزاری پروژه‌های مشترک دانشگاهی به‌ویژه در زمینه مسئولیت اجتماعی و تعامل دانشگاهیان در رابطه با صنعت و اجتماع بحث و تبادل‌نظر کردند.

در پایان این نشست یادداشت تفاهمی به منظور انجام پروژه‌های مشترک با محوریت دانشکده علوم اجتماعی به امضا رسید. بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، دو پروژه مشترک در زمینه ارتباطات سلامت و کیفیت زندگی به‌صورت مشترک بین دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی و نیز مرکز آموزش و تحقیقات سرطان دانشکده بهداشت دانشگاه یو.پی.ام مالزی انجام خواهد شد. این دو تحقیق همچنین به طور همزمان در ایران و کشور مالزی انجام خواهد شد.

گفتنی است، دانشگاه پوترای مالزی به عنوان یکی از دانشگاه‌های هدایت‌کننده تحقیقات مالزی به شمار می‌رود. این دانشگاه در سال ۱۹۳۱ میلادی به عنوان دانشکده کشاورزی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989579

وب گردی

وب گردی