همراه با دوربین «آنتونی سواو»

«آنتونی سواو» که از فتوژورنالیست های بین المللی است، در مستندی از خاطرات سفر خود به ایران در زمان رحلت امام خمینی(ره) و تصاویری که از این رویداد به ثبت رسانده می گوید.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، مجموعه مستند «ماموریت ایران» به شرح حال عکاسان شناخته شده در ایران می پردازد که به عنوان عکاس خبری در تعدادی از وقایع مهم تاریخی کشورمان ایران حضور داشته اند.
در این قسمت از این مجموعه مستند، « آنتونی سواو » که یک فتوژورنالیست معروف و برنده چندین جایزه بین المللی در رشته عکاسی است، در مورد خاطرات خود به هنگام دیدار از ایران در سال 1368 سخن می گوید. انگیزه آنتونی از این مسافرات رحلت امام خمینی (ره) در آن زمان بوده که باعث می شود تا وی برای به تصویر کشاندن مراسم باشکوه به خاکسپاری ایشان به تهران بیاید.
آنتونی سواو در این مستند 25 دقیقه ای از با شکوه بودن خیره کننده مراسم خاکسپاری، حضور بسیار گسترده مردم، برخورد بسیار خوب مردم و مسوولین با وی و تصاویری که توانسته به ثبت رساند، خاطرات خود را برای مخاطبان بیان می کند.
مستند «ماموریت ایران: آنتونی سواو» (Assignment Iran: Anthony Suau) محصول سال 2013 و به تهیه کنندگی واحد مستند شبکه پرس تی وی، امروز یکشنبه ساعت 16:30 برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی پخش و فردا دوشنبه ساعت 7:30 بازپخش خواهد شد.

کد خبر: 989926

وب گردی

وب گردی