تاسیس مدارس مهارتی کیفیت آموزش را ارتقا می‌دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز گفت: ما برای ارتقای کیفیت آموزش، سرمایه‌گذاری می‌کنیم و می خواهیم کیفیت را افزایش دهیم؛ تاسیس چنین مدارسی می تواند در کیفیت آموزش تاثیر بسزایی بگذارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در آیین افتتاحیه مدرسه عالی مهارتی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بیشتر مردم فکر می‌کنند صرفا رشته‌های پزشکی و مهندسی دارای بازارکار است و دانشجو پس از دوران فارغ التحصیلی مستقیم وارد بازار کار می شود؛ علت این موضوع این است که در این رشته ها دانشجو همزمان با تحصیل کارآموزی نیز انجام می‌دهد.

وی افزود: ما اگر امکان داشتیم این فضا را برای دانشجویان فراهم کنیم که همزمان با تحصیل با بازارکار درگیر باشند بسیار موفق بودیم.

آقامیری ادامه داد: اقدامی که مسئولان تهران جنوب برای دانشجویان رشته حقوق انجام دادند، بسیار قابل توجه است؛ زیرا باعث می شود دانشجویان این رشته در طول دوران تحصیل با فضای دادگاه و دادگستری و فضای قضایی کشور بیشتر آشنا شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز گفت: ما سعی خواهیم کرد در تمامی رشتههایی که امکان آن وجود دارد، مدارس مهارتی را در کنار دانشکده ها به وجود آوریم. ما می خواهیم مدرک‌گرایی را از طریق تاسیس چنین مدارسی از بین ببریم و در واقع مدارک را کاربردی کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: ما برای ارتقای کیفیت آموزش سرمایه‌گذاری می‌کنیم و می خواهیم کیفیت را افزایش دهیم؛ تاسیس چنین مدارسی می‌تواند در کیفیت آموزش تاثیر بسزایی بگذارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995363

وب گردی

وب گردی