نوآوران ارزیابی صادراتی می‌شوند

شرکت های خلاق و نوآور با هدف ترسیم جایگاه صادراتی شرکت های دانش بنیان به صورت رایگان ارزیابی صادراتی می شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ارزیابی صادراتی رایگان شرکت‌های خلاق بر اساس مدل ارزیابی آمادگی صادرات با هدف ترسیم جایگاه صادراتی شرکت‌ها انجام می شود .

با توجه به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به منظور ورود به بازارهای بین‌المللی نیازمند سپری کردن یک دوره رشد و بین‌المللی شدن هستند تا به بنگاه‌های آماده جهت صادرات و تعاملات بین‌المللی تبدیل شوند .

بین‌المللی شدن و رسیدن شرکت های نوآور و خلاق به سطحی که در فرآیندهای بین‌المللی بتوانند بصورت حرفه‌ای و قوی عمل کنند از الزامات حضور پایدار در بازارهای بین‌المللی است. در همین راستا و به منظور شناخت بهتر از نقاط ضعف شرکت و نیز رسیدن به یک برنامه توانمندسازی برای هر شرکت، کریدور صادرات میزان بلوغ صادراتی شرکت‌ها را بر مبنای مدل‌های ارزیابی آمادگی صادراتی ارزیابی می کند .

ارزیابی صادراتی شرکت‌ها بر اساس مدل ارزیابی آمادگی صادرات با هدف ترسیم جایگاه صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و شناسایی نیازها و ارایه راهکارهای عملیاتی جهت توانمندی در بازار بین‌الملل صورت می‌پذیرد.

کلیه شرکت‌های دانش‏‌بنیان و خلاق جهت دریافت خدمات کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری (غیر از مشاوره و آموزش) ملزم به گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات هستند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی bizservices.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999327

وب گردی

وب گردی