سرباز تبریزی ۳ میلیارد طلا را به صاحبش برگرداند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از تحویل طلاجات گمشده به ارزش ۳ میلیارد ریال به صاحبش، توسط سرباز وظیفه کلانتری ۱۱ تبریز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اکبر رحیمی گفت: در پی وقوع تصادف جرحی در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ تبریز، اکیپ گشت کلانتری به همراه گروه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از انتقال مصدومان به مراکز درمانی، خودروی سوناتای که با عابران پیاده تصادف کرده بود به همراه راننده جهت تشکیل پرونده به کلانتری انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: حین انتقال خودرو به کلانتری، بسته پلاستیکی حاوی مقادیری طلاجات راننده در محوطه کلانتری به زمین می‌افتد که سرباز وظیفه «میرپویا جلالی» در صحت عمل، بسته حاوی طلاجات به ارزش ۳ میلیارد را به افسر نگهبان تحویل می‌دهد.

رحیمی گفت: پس از هماهنگی لازم و طی صورتجلسه، طلاجات گمشده به صاحبش تحویل شد و این عمل سرباز وظیفه باعث خوشحالی و خرسندی صاحب طلاجات گمشده شد.

رئیس بازرسی استان در پایان با بیان اینکه ماموران انتظامی حافظ مال و ناموس مردم هستند، افزود: خدمت به شهروندان و مردم را توفیقی الهی می دانیم و تمام توان خود را برای آرامش،آسایش و احساس امنیت شهروندان و جامعه به کار می‌گیریم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1021825

وب گردی

وب گردی