امروز بیش از هر روز دیگری به قرآن و آموزه‌های این کتاب آسمانی نیاز داریم

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به قرآن و آموزه های این کتاب آسمانی نیاز داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، جشن حفظ جز سی قرآن کریم و آیت الکرسی توسط دانش آموزان سمایی صبح امروز به همت دارالقران سما در مشهد مقدس و در جوار شریف امام رضا (ع) با حضور سیدمحمد بطحائی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما به صورت برخط برگزار شد.

بطحائی در این جلسه با بیان اینکه مهم ترین کارکرد قرآن، نشان دادن راه مستقیم و خیر است، گفت: در دنیای آشفته و پرتلاطم امروز بیش از هر زمان دیگری به قرآن و آموزه های این کتاب آسمانی نیاز داریم. ما باید از نورانیت قرآن برای پیدا کردن راه رستگاری استفاده کنیم. اگر امروز قرآن در مهجوریت است؛ مصداق این است که از منبع نوری همچون قرآن که می تواند راه را برای ما روشن کند و ما را مصون بدارد، استفاده نشده است.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امیدوارم اینگونه برنامه های نورانی، مقدمه و بهانه ای باشد برای بیرون آمدن قرآن از مهجوریت، تا نورانیت قرآن بیش از گذشته شامل حال ما شود.

تأکید بر ضرورت توجه و تدبر در آموزه های قرآنی

طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد نیز در این مراسم گفت: ما باید فعالیت های قرآنی را گسترش دهیم، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به استمرار و توسعه این مسیر خواهد پرداخت و این وظیفه شرعی، مذهبی و دینی ماست.

وی با تأکید بر ضرورت توجه و تدبر در آموزه های قرآنی، خاطر نشان کرد: علاوه بر حفظ این آیات شریف باید به تدبر و تفکر در مفاهیم قرآن نیز پرداخت که این موضوع ضامن سعادت و عاقبت به خیری همگان در دنیا و آخرت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =