رشته محل‌های جدید آزمون کاردانی نظام جدید اعلام شد

رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه ثبت‎‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه ثبت‎‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

همه متقاضیان آزمون رشته‌های با آزمون یا با سوابق تحصیلی که در بازه زمانی تعیین شده۳۰ خردادماه تا ۱۱ تیرماه قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند در صورت تمایل از سه‌شنبه ۱۹ مردادماه تا پایان جمعه ۲۲ مردادماه می‌توانند با توجه به اصلاحات اعلام شده نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کند.

متقاضیان رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد، در صورتی که در زمان مقرر نتوانستند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت،  امکان مجددی برای ثبت‌نام‌ در این مرحله در تاریخ فوق در نظر گرفته شده است. بر این اساس، متقاضیان می‌توانند منحصراً در رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی  «معدل کل دیپلم» است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اصلاحات اعلام شده نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =