تسهیل انتقال پول بین کاربران با ویژگی جدید واتساپ

واتساپ ویژگی Novi را آزمایش می‌کند که به کاربران امکان تسهیل در انتقال پول را می‌دهد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در ماه اکتبر، فیسبوک یک تست کوچک از کیف پول ارزهای دیجیتال خود Novi را در ایالات متحده و گواتمالا راه اندازی کرد. آزمایش‌کنندگان آزمایشی از آن زمان تاکنون توانسته‌اند پرداخت‌های شخصی را از طریق این سرویس به یکدیگر ارسال کنند. اکنون، این شرکت اعلام کرده است که تعداد محدودی از افراد در ایالات متحده نیز می‌توانند پرداخت‌های Novi را از واتس‌اپ ارسال و دریافت کنند.

چگونه از Novi در واتس‌اپ استفاده کنیم؟

دیوید مارکوس، بنیانگذار Novi، قبلاً گفته بود که متا پرداخت‌های Novi را به تمام زیرمجموعه‌های خود، یعنی فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ تعمیم می‌دهد. برای WhatsApp، ارسال پول تقریباً به آسانی ارسال پیام است یعنی کاربران حتی نیازی به ترک برنامه برای انتقال ندارند. همچنین این یک راه ساده برای ارسال پول بدون پرداخت هزینه است. برای انجام این کار، کاربران باید مخاطب مورد نظر خود را در واتس‌اپ پیدا کنند، روی نماد گیره کاغذ در اندروید یا نماد + در iOS در نوار متن ضربه بزنند، Payment را انتخاب کنند و دستورالعمل‌های نحوه ورود به حساب Novi خود را دنبال کنند.

ویژگی جدید واتساپ

رئیس Novi استفان کاسریل در توئیتر گفت: "ما اغلب می‌شنویم که مردم از واتس‌اپ برای هماهنگ کردن ارسال پول به عزیزانشان استفاده می‌کنند، و Novi به مردم این امکان را می‌دهد که این کار را به صورت ایمن، فوری و بدون هزینه انجام دهند؛ و سپس پرداخت‌ها مستقیماً در چت افراد ظاهر می‌شود. "

گفتنی است؛ وقتی مردم از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند، آن را نمی‌خرند، و این فقط نقل و انتقالات پولی است که از استیبل کوین به عنوان ابزار استفاده می‌کند. در حالی که ارسال USDP از طریق Novi در WhatsApp در حال حاضر بسیار محدود است، Kasriel گفت که این سرویس پس از دریافت بازخورد از کاربران در مورد این تجربه، به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1121388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =