ژاوی هم کارساز نبود!

بارسلونا امشب در ادامه روند ضعیف خود در برابر اوساسونا به تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ آبی اناری پوشان پس از نتایج ضعیفی که با هدایت رونالد کومان کسب کردند برای تغییر شرایط تیمشان به سراغ اسطوره باشگاه رفتند تا مگر او بتواند بارسلونا را از این شرایط خارج کند.

ژاوی ادامه دهنده راه کومان!

ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا پس از اینکه هدایت این تیم را برعهده گرفت این امید را در دل هواداران بلوگرانا زنده کرد که بتواند عملکرد خوب خود در دوران بازیگری را در قامت سرمربی این تیم نیز تکرار کند اما تا بدین جای کار هرگز نتوانسته هواداران سختگیر بارسلونا را راضی کند.

هرچند که هنوز برای قضاوت در مورد عملکرد ژاوی هرناندز زود است اما چیزی که تا اینجا مشخص شده این است که بارسلونای ژاوی چه از نظر کیفیت بازی و چه از نظر نتیجه گیری هیچ تفاوتی با بارسای کومان نکرده است.

لیگ اروپا، اولین نقطه منفی ژاوی!

هرچند که نقش اصلی نرسیدن بارسا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را رونالد کومان بازی کرد اما در هر صورت دو بازی پایانی این تیم در مرحله گروهی با هدایت ژاوی بوده است که از این دو بازی تنها یک امتیاز را به دست آورد تا پس از سال ها آبی اناری ها نتوانند به مرحله بعدی این رقابت ها راه یابند.

بارسای ژاوی در دو بازی لیگ قهرمانان نتوانست گلی به ثمر برساند و با یک تساوی برابر بنفیکا و شکست سه گله برابر بایرن مونیخ به کار خود خاتمه داد تا با راه یافتن به لیگ اروپا اولین نقطه منفی در کارنامه ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا ثبت شود.

تنها دو برد از شش بازی!

بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز در شش مسابقه تا کنون به میدان رفته که تنها در دو دیدار موفق به پیروزی شده است که عملکردی بسیار ضعیف و کم سابقه برای این تیم محسوب می شود.

بارسا در این شش بازی دو برد برابر ویارئال و اسپانیول، دو تساوی برابر بنفیکا و اوساسونا به دست آورده و در این بین دو شکست هم برابر رئال بتیس و بایرن مونیخ متحمل شده است.

شاگردان ژاوی هم اکنون با ۲۴ امتیاز از ۱۶ بازی در رده هشتم جدول قرار گرفته اند. عملکردی ضعیف که در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1121738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =