آمار عجیب و خیره‌کننده امباپه قبل از بازی با بارسلونا

کیلیان امباپه با آنکه در فصل جاری در چند بازی نیمکت‌نشین بوده است اما آماری خیره‌کننده از خود به جای گذاشته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیلیان امباپه با آنکه در فصل جاری به خاطر تمدیدنکردن قراردادش حاشیه‌های زیادی داشته است اما همچنان در اوج به سر می‌برد. او در فصل جاری با اختلاف بهترین بازیکن پاری‌سن‌ژرمن بوده و با آن که در بسیاری از بازی‌ها نیمکت‌نشین یا تعویضی بوده است ولی همچنان باتمرکز بالایی بازی می‌کند و آمار خیره‌کننده‌ای از خود به جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

امباپه بازیکن رئال مادرید شد

به نقل از لوپاریزین، امباپه همچنان قوی‌ترین سلاح تیم پاریسی در کارهای هجومی است. او در فصل جاری در ۳۹ باری که برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته، ۳۹ گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل هم داده است. به عبارت دیگر او در ۳۹ بازی روی ۴۷ گل پاری‌سن‌ژرمن نقش مستقیم داشته است.

امباپه در لیگ فرانسه ۲۴ گل، در جام حذفی هشت گل، در لیگ قهرمانان اروپا شش گل و در سوپرجام یک گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده است. پاریسی‌ها در فصل جاری در مجموع ۱۰۵ گل به ثمر رسانده‌اند که ۳۹ گل آنها توسط ام باپه بوده است. به عبارت دیگر او به‌تنهایی ۴۴.۷ درصد گل‌های تیمش را به ثمر رسانده و این نشان می‌دهد که چه بازیکن تاثیرگذاری است.

امباپه از سال ۲۰۱۷ در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند. قرارداد او با تیم پاریسی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. او پیشنهادهای متعدد باشگاه پاریسی برای تمدید قراردادش را رد کرده است و در آستانه جدایی از تیم قرار دارد. از رئال مادرید به عنوان مقصد امباپه یاد می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =