سرمربی رویایی برای هدایت بارسلونا مشخص شد

مدیر ورزشی بارسلونا لوئیس انریکه را مربی رویایی تیم می‌داند اما بعید است که این سرمربی قادر به ترک پاری‌سن‌ژرمن در انتهای فصل باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جانشینی ژاوی برای فصل آینده موضوع گمانه‌زنی‌های بسیاری بوده و این باشگاه چند گزینه را مد نظر قرار داده است، از جمله یولیان ناگلزمن، توماس توخل، هانسی فلیک و روبرتو دی‌زربی. با این حال، هیچ کدام کاندیدای کاملی نیستند و مدیر ورزشی بارسا «دکو» ممکن است فرد رویایی خود را رو کند.

بیشتر بخوانید:

۳ گزینه بزرگ بارسلونا برای جانشینی ژاوی

سیکه رودریگس خبرنگار به کادنا SER گفت: «مربی مورد علاقه دکو، لوئیس انریکه است و او را بیش از همه دوست دارد، اما این سوال مطرح است که آیا چنین چیزی امکان‌پذیر است یا نه زیرا او با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. مربیان جوانی مانند آرتتا یا ژابی آلونسو بسیار محبوب هستند. آنها روبرتو دی‌زربی را دوست دارند و روش‌های او نیز شناخته شده است. بدیهی است که ما همیشه در مورد روش آلمانی‌ها صحبت کرده‌ایم: فلیک، توخل... وضعیت اقتصادی فعلا اینگونه است و محدودیت زیادی ایجاد کرده، اما در حال حاضر، مربی‌ای که آنها بیشتر از همه دوست دارند، لوئیس انریکه است.»

دکو پیش از بازی بارسلونا به مووی‌استار پلاس گفت که در مورد جایگزینی ژاوی بیش از حد صحبت می‌شود. «من فکر می‌کنم در مورد این موضوع خیلی صحبت می‌شود. قبلاً گفته بودم که تصمیمی که ژاوی گرفت چیزی نبود که ما می‌خواستیم، اما اکنون باید روی بازی‌ها تمرکز کنیم و به این فکر کنیم که در مسابقات چه کاری باید انجام دهیم.»

انریکه تا سال ۲۰۲۵ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و در تمایل او برای انتقال و تمایل پاری‌سن‌ژرمن برای کنار گذاشتن او بدون دریافت مبلغ قابل توجهی پول تردید زیادی وجود دارد. لوئیس انریکه قبلاً در مورد برنامه‌هایش برای فصل آینده در پاریس صحبت کرده و به نظر می‌رسد که تنها یک شکست بزرگ در پایان فصل می‌تواند مسیر آنها را از هم جدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =