دیپلماسی بدون پشتیبانی میدان محکوم به شکست است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی معتقد است: کسانی که پشت میز مذاکرات بین المللی می‌نشینند باید در خاطر داشته باشند که اقتدارآفرینی حاج قاسم سلیمانی در میدان دستشان برای مذاکره را باز کرد.

حجت‌الاسلام حسین بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ با اشاره به تعیین کننده بودن دیپلماسی میدان در دیپلماسی سیاسی اظهار کرد: مذاکره بدون پشتیبانی و برخوردار نبودن از اقتدار بین‌امللی و منطقه‌ای پیشاپیش محکوم به شکست است.

وی افزود: کسانی که پشت میز مذاکرات بین المللی می‌نشینند باید همواره در خاطر داشته باشند که اگر اقتدارآفرینی امثال حاج قاسم سلیمانی در میدان نبود، دستشان برای مذاکره خالی بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مذاکره به معنای چانه‌زنی برای گرفتن امتیاز است و کشوری که فاقد قدرت باشد، نخواهد توانست در گفت‌وگوهای سیاسی امتیازی بگیرد و لاجرم باید امتیاز بدهد.

بحرینی با تأکید براینکه اقتدار کشور در این برهه مدیون اخلاص عمل، مجاهدت و فداکاری شهید سلیمانی‌ و مدافعان حرم است، اظهارکرد: منشأ اقتدار دیپلماسی آنجاست و اینکه بخواهیم میان میدان و دیپلماسی مرزی بکشیم و القا کنیم که میدان مانعی برای کار دیپلمات‌هاست به این معناست که استراتژی دیپلماسی میدان را نمی‌شناسیم.

کد خبر: 1124282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =