حسینی: سردار سلیمانی ثابت کرد که؛ این زمان تک تیر را پاسخ به جز رگبار نیست

معاون رئیس جمهور گفت: سردار دل‌ها در مقابله با داعش با اقتدار وارد میدان شد و با تشکیل گروه‌های مقاومت، شر خلافت داعش را از سر مردم منطقه کوتاه کرد. سردار سلیمانی به خوبی ثابت کرد که؛ این زمان تک تیر را پاسخ به جز رگبار نیست.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیدمحمد حسینی در یادواره شهدای شهر جوکار شهرستان ملایر و گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در جمع پرشور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولان استان همدان و شهرستان ملایر، ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب همواره بر اساس آموزه‌های وحیانی و روایی، بر زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت در جامعه تاکید دارند و این رسالت برعهده یکایک ماست که با بیان و قلم و با استفاده از ابزار هنر، فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت را با تکریم شهدا و تبیین سلوک زندگی آنان زنده نگه داریم.

بیشتر بخوانید:

بازداشت ۳۲ پشتیبان تروریست‌های انفجار ‌کرمان/ ۲۳ ‌داعشی دستگیر شدند

معاون رئیس جمهور در امور مجلس تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ شهادت برکشور سایه‌گستر باشد، استقلال، امنیت، عزت، پیشرفت و اقتدار کشور محفوظ می‌ماند و هر مقدار از این فرهنگ متعالی فاصله بگیریم دچار ایستایی، عقب‌گرد و انحطاط خواهیم شد.

معاون رئیس جمهور حرکت در مسیر شهدا را موجب سعادت و رستگاری دانست و گفت: شهدا افرادی از محله و روستا و شهر و از جمع خودمان بودند اما در جهت کسب مکارم اخلاقی و ویژگی‌ها و خصال ارزنده‌ی معنوی تلاش کردند و به ملکوت اعلی پیوستند و اینک جایگاه‌شان اعلی علیین است اما بهرحال عناصری دست یافتنی هستند که اگر نوجوانان و جوانان ما این بندگان صالح خدا را الگوی رفتاری خود قرار دهند خیر دنیا و آخرت نصیب‌شان خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: اعتقاد، باور، ایمان مستحکم، توکل و ارتباط با خدا، مناجات و نیایش شبانه ، اخلاق نیک و پسندیده، صبر و صلابت، شهامت و رشادت، عشق و محبت به مردم، دلدادگی به اهل بیت، تبعیت از ولی فقیه و تلاش مداوم برای تهذیب نفس و خودسازی از خصال و کمالات شهدا و رمز و راز موفقیت شخصیت‌های برجسته‌ای مثل حاج قاسم سلیمانی است و این یادواره ها فرصتی است که روی این موضوعات تامل شود و با ابتکار و هنرمندی، این پاکان روزگار به عنوان الگو به جوانان و نوجوانان معرفی شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به دستاوردها و خدمات شهید سلیمانی در تقویت اقتدار نظام اسلامی و تجهیز و انسجام جبهه مقاومت اظهار داشت: شهید سلیمانی در صحنه‌های مهم و حساس در خدمت مردم بود و برای رفع مظلومیت،یاور مردم ستمدیده منطقه‌ بود. مردم مظلوم فلسطین اگر در گذشته در مقابل توپ و تانک و تجاوزگری رژیم صهیونیستی نهایتاً با سنگ از خود دفاع می‌کردند اما با اشاره‌ رهبر حکیم انقلاب، سردار سلیمانی دست فلسطینی‌ها را پر کرد و امروز بیش از سه ماه است که با شجاعت در مقابل نظامیان مجهز و ماشین جنگی پیشرفته رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کنند. همچنان که سردار دل‌ها در مقابله با داعش نیز با تاکید رهبر حکیم انقلاب با تدبیر و اقتدار وارد میدان شد و با تشکیل گروه‌های مقاومت، شر خلافت داعش را از سر مردم منطقه کوتاه کرد. سردار سلیمانی به خوبی ثابت کرد که؛ این زمان تک تیر را پاسخ به جز رگبار نیست.

معاون رئیس جمهور با اشاره به برخوردهای دوگانه غرب با حقوق بشر و حقوق زن خاطرنشان کرد: سال گذشته در چنین ایامی، سردمداران غرب و برخی وزرای خارجه کشورهای اروپایی و شماری از بازیگران و مزدوران‌شان در خارج و داخل به بهانه درگذشت یک نفر در ایران با ادعای دفاع از حقوق زن هیاهو و بلوا به راه انداختند اما امروز کشتار وحشیانه هزاران و کودک توسط رژیم صهیونیستی را نه تنها محکوم نمی‌کنند بلکه در نهایت بی‌شرمی آن را تایید هم می‌کنند. همچنان که در مقابل جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان برخی عوامل آنان در شبکه‌های فارسی‌زبان و یا مهره‌هایی در داخل سکوت کرده و یا از جنایت داعش ابراز خرسندی می‌کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: امروز در حالی که جمعیت‌های قابل توجهی در کشورهای مختلف از جمله اروپا و آمریکا نسبت به جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی معترض هستند و این اعتراض بعضا به نمایندگان و برخی مدیران هم کشیده است که برای نمونه می توان به استعفای دستیار ویژه بایدن در آموزش و پرورش اشاره کرد، در داخل کشور وطن‌فروشانی هستند که به دنبال تطهیر اسرائیل غاصب هستند و ادعا می‌کنند رژیم صهیونیستی بی‌گناهان را نمی کشد!

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم احساس مسئولیت همگان برای جلب مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه باید برای حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تلاش کنیم و با جهاد تبیین و پاسخ به شبهات و سوالات شرایط را برای خلق حماسه‌ای باشکوه فراهم سازیم.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گزارشی از وضعیت شهرستان ملایر و بخش های اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی و نیز روند اجرای مصوبات سفرهای استانی ارائه داد و گفت: مردم شهیدپرور ملایر بالغ بر ۱۱۰۰ شهید و شهر جوکار ۴۳۹ شهید در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند.

همچنین در این مراسم گروه سرود دختران و پسران چند قطعه سرود حماسی و انقلابی اجرا کردند.

حسینی همچنین با شرکت در جمع مسئولان و شماری از مردم به گفت و گوی چهره به چهره با آنان و شنیدن مشکلات و مطالبات جهت رسیدگی پرداخت و با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =