تهدید دانشجوی دانشگاه سوره به دلیل انتقاد از یک وبینار پرحاشیه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سوره گفت: بعد از گذشت چند روز تهدید یکی از دانشجویان دغدغه‌مند دانشگاه سوره توسط مسئولان به دلیل انتقاد به یک وبینار پر حاشیه ادامه دارد.

حسین کرباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به حواشی چند روز اخیر در دانشگاه سوره اظهار کرد:  وبیناری با عنوان «تجلی انقلاب اسلامی در هنر» در دانشکده هنر دانشگاه سوره برگزار شد که محتوای آن هیچ تناسبی با ارزش‌های انقلاب نداشت، از جمله اینکه یکی از استادان تصویری از لحظات رفتن شاه از ایران را به نمایش گذاشته و وصف ناراحتی و گریه مردم به دلیل رفتن شاه را کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سوره ادامه داد: همچین استادانی در این وبینار حضور داشتند که افرادی شایسته نبودند به عنوان مثال یکی از مدعوین این وبینار تصویرش در یکی از سایت‌ها به عنوان شخصیتی حاضر در جریانات اغتشاشات سال ۸۸  معرفی شده است. در نتیجه مطلوب بود که استادانی انقلابی در این وبینار مناسبتی شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دانشجویان دغدغه‌مند رشته مدیریت فرهنگی در زمان برگزاری وبینار با رعایت ادب کامنتیی مبنی بر اینکه این وبینار با ایام دهه فجر همخوانی ندارد، می‌گذارد، گفت: بعد از این پیام از دفتر ریاست دانشکده هنر با این دانشجو تماس گرفته می‌شود و وی را به حراست فرا می‌خوانند.

کرباسی با بیان این که همچنان بعد از گذشت چند روز تهدید و ارعاب یکی از دانشجویان مذهبی دانشگاه سوره توسط مسئولان دانشکده هنر براب انتقاد به وبیناری پر حاشیه ادامه دارد، گفت: هنوز دلیل مشخصی برای احضار این دانشجو از سوی مسئولان ذکر نشده است.

این دانشجوی دانشگاه سوره با تاکید بر اینکه مطالبه گری حق دانشجویان است، ادامه داد: این دانشجو تنها به استادان مدعو و نسبت آنها به انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی انتقاد کرد که این موضوعی کاملا به حق است.

گفتنی است، برگزاری وبینار «تجلی انقلاب اسلامی در هنر» در دانشکده هنر دانشگاه سوره و حواشی این برنامه موجب انتقاد بسیج دانشجویی و تعدادی از دانشجویان این دانشگاه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =