۵۰ درصد پایان‌نامه‌های دانشگاه سوره بین دانشگاهی است/ مشارکت اساتید دانشگاه‌های دیگر در فرآیند بررسی پروپوزال دانشجویان

رئیس دانشگاه سوره گفت: دانشگاه سوره سالانه حدود ۴۰۰ پایان نامه دارد اما بیش از ۵۰ درصد این دانشگاه‌ها به صورت همکاری‌های بین دانشگاه سوره و سایر دانشگاه‌ها انجام شده است. 

محمدحسین ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به همکاری‌های بین دانشگاهی دانشگاه سوره و سایر دانشگاه‌های کشور اظهار کرد: حوزه پایان‌نامه‌ها حوزه بین دانشگاهی بزرگی به شمار می‌رود و از پتانسیل بالایی برخوردار است. دانشگاه سوره سالانه حدود ۴۰۰ پایان نامه دارد اما بیش از ۵۰ درصد این دانشگاه‌ها به صورت همکاری‌های بین دانشگاه سوره و سایر دانشگاه‌ها انجام شده است. 

وی ادامه داد: در فرآیند تدوین به‌طوری که یک استاد از دانشگاه ما و یک استاد از دانشگاهی دیگر در فرآیند این پایان‌نامه با یکدیگر مشارکت دارند.

رئیس دانشگاه سوره گفت: در حال حاضر در دانشگاه سوره، بر خلاف دانشگاه‌های دیگر فرآیندی را در زمینه پایان‌نامه‌ها انجام می‌دهد، بر اساس فرآیندی که در دانشگاه راجع‌به آن تصمیم‌گیری شد، در تمامی گروه‌های آموزشی و گروه‌های بررسی پروپوزال حتما چند نفر از اساتید دانشگاه‌های دیگر نیز حضور پیدا می‌کنند. از طرفی بخش بسیاری از حق‌التدریس‌های دانشگاه سوره توسط همین اساتید انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: مشارکت اساتید دانشگاه‌های دیگر در بررسی پروپوزال‌ها، به عنوان یک مزیت نسبی برای دانشگاه سوره به شمار می‌رود، بدین وسیله توانسته‌ایم تعامل بسیار گسترده‌ای با سایر دانشگاه‌های کشور داشته باشیم. از جمله این موارد می‌توان به برگزاری وبینار، سمینار و همایش‌ها مختلف اشاره کرد. 
ساعی با بیات اینکه کرسی‌های نظریه پردازی و ترویجی معتددی در دانشگاه سوره برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد اساتیدی که در این رویداد شرکت می‌کنند از دانشگاه‌های دیگر هستند.

خبرنگار: صفر حسن زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1133944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =