تلاش بارسلونا برای جذب امباپه

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد که باشگاه بارسلونا در تلاش است تا مهاجم پاری سن ژرمن را جذب کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که همه جا از قطعی بودن پیوستن کیلیان امپایه مهاجم پاری سن ژرمن به رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی صحبت می‌شود، مارکا به نقل از نشریه فرانسوی اکیپ از تلاش لحظه آخری خوان لاپورتا رئیس بارسلونا برای تغییر مسیر این بازیکن جوان خبر داده است.

بیشتر بخوانید احتمال بازگشت مسی به بارسلونا قوت گرفت

مارکا در این باره نوشت: حتی اگر به دلیل تحولات اخیر باورش سخت به نظر برسد، کیلیان امباپه به تازگی متوجه مشتری جدید شده است که سعی می‌کند مانع از پیوستن او به رئال مادرید شود. در میان تمام صحبت‌هایی که درباره تلاش "لوس بلانکوس" برای خرید همزمان ارلینگ هالند و ستاره فرانسوی مطرح می‌شود، اکیپ به تازگی گزارش داد که خوان لاپورتا تمام تلاش خود را شروع کرده است تا کیلیان امباپه را به بارسلونا منتقل کند.

گرچه ستاره پاری سن ژرمن مصمم است که بازیکن رئال مادرید شود، همیشه شانس کمی برای آبی اناری‌ها وجود دارد تا او را از چنگ فلورنتینو پرز بیرون بیاورند. یا حداقل اگر نتوانند او را جذب کنند، می‌توانند مذاکره را به تعویق بیندازند و همزمان ابزار ایده آلی برای بستن قرارداد با هالند پیدا کنند.

اکیپ گزارش داد که لاپورتا تصمیم گرفته است در آخرین لحظه پیشنهادی به این بازیکن بدهد که ممکن است او را متقاعد کند که نظرش را تغییر دهد.

بر اساس این گزارش، لاپورتا مطمئن است که استقراض از بانک گلدمن ساکس و قرارداد جدید اسپانسرینگ با اسپاتیفای می‌تواند هر بازیکنی را متقاعد کند به بارسا بپیوندد. همچنین، احیای دوباره تیم توسط ژاوی دلیل دیگری برای بازیکنان بزرگ جهت انتخاب باشگاه کاتالان است.

چیزی که احتمالاً بارسلونا را برای ارائه این پیشنهاد مصر می‌کند، قیمت واقعی انتقال این بازیکن است؛ یعنی صفر یورو.

با توجه به اینکه او اکنون بازیکن آزاد است، تنها کاری که سران بارسا باید انجام دهند این است که پول نقد کافی برای دستمزد او و هزینه احتمالی اسکان خانواده اش فراهم کنند.

از سوی دیگر، مینو رایولا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند برای انتقال او ۷۵ میلیون یورو درخواست می‌کند که لاپورتا به سادگی قادر به پرداخت آن نیست.

مارکا در پایان این گزارش نوشت با توجه به این که اکیپ نشریه معتبری است، قطعا چیزی در پشت پرده پرده وجود دارد که چنین مطلبی را منتشر کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1134523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =