دستگیری داورانی که قصد تغییر نتایج را داشتند!

چند داور که با همکاری فدراسیون فوتبال قصد داشتند نتایج چند دیدار را تغییر دهند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با نزدیک شدن به پایان لیگ‌های فوتبال و حساس تر شدن مسابقات برخی به فکر این موضوع افتادند که نتایج بازیهای باقیمانده را تغییر دهند.

پس از پیگیری‌های دستگاه‌های نظارتی و با کمک‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چند نفر که قصد داشتند با کلاهبرداری نتایج چند دیدار از لیگ برتر و لیگ‌های دیگر را تغییر دهند دستگیر شدند.

شایعات حاکی از این است که این به برخی تیم‌ها اعلام کرده بودند که با دریافت پول به آنها می‌توانستند نتایج بازیهای باقیمانده خود را تغییر دهند. دستگیر شدن اعضای این باند با تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و همکاری‌های مداوم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اتفاق افتاد.

در این باند برخی از داورانی که در گذشته از فوتبال اخراج شده بودند عضویت داشتند که با همکاری نهادهای امنیتی و قضایی دستگیر شدند و پرونده آنها جهت رسیدگی دقیق‌تر به قوه قضائیه نیز ارسال خواهد شد.

محمد حسین حمیسی، رییس حراست فدراسیون فوتبال، در این رابطه گفت: این باند یک ناظر و داور اخراجی که در گذشته از فوتبال اخراج شده بودند فعالیت داشتند که پرونده لازم تشکیل شده و جهت رسیدگی دقیق‌تر به قوه قضائیه نیز ارسال خواهد شد. ما به پاکی و صداقت ارکان فوتبال و بخصوص داوران و ناظران و مسئولان برگزاری ایمان داریم ولی با این حال با تاکید ویژه سرپرست محترم فدراسیون تمامی مسایل بخصوص در این هفته‌های حساس پایانی مسابقات در تمامی رده‌ها مورد رصد و کنترل نامحسوس هستند و اگر باز هم مورد دیگری مشاهده شود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بدون اغماض با متخلفان احتمالی در هرجایگاه و هر رده‌ای که باشند برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد داد.

کد خبر: 1137239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • شاه فرهاد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 0
      اخ اخ این بده ها وقتی اقا فرهاد کد و کلید واژه میده و دست میکنه تو لونه فساد این اتفاقات اشکار میشه ولی هنوز باورش سخته که اراده ای برای برخورد با مافیا وجود داشته باشه