توسعه خنداب در دستور کار سازمان انرژی اتمی قرار گرفت/ فعالیت نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی بوشهر

رئیس سازمان انرژی اتمی در جریان بازدید از خنداب گفت: طرح‌های توسعه خنداب را شروع کرده ایم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در جریان سفر به شهرستان خنداب و در بازدید از این شهرستان گفت: یکی از برنامه‌هایی که در سازمان انرژی اتمی در دست اجرا داریم پروژه خنداب است که طرح‌های توسعه را شروع کردیم و همچنین تکمیل طرح‌های نیمه تمام با یک وضعیت مطلوبی در دست اقدام و پیگیری قرار دارد.

اسلامی با اشاره به برق اتمی هم گفت: به لطف الهی و به کمک نمایندگان مجلس در قانون بودجه موضوع مهم برق هسته‌ای را پیش‌بینی کردیم و ۱۰ هزار مگاوات برق جدید در کشور در دست برنامه قرار گرفته که به سمت آن در حال اقدام هستم.

معاون رئیس‌جمهور گفت: در حال حاضر نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی بوشهر به عنوان یک انرژی پاک بدون آلایندگی و برق پایدار توانسته به صورت شبانه روز ۱۰۲۵ مگاوات برق را تولید و وارد شبکه توزیع کند که در جهت تنظیم بار شبکه موثر واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

اسلامی: برای پیشبرد اهداف خود از کسی اجازه نمی‌گیریم

اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اجرایی واحدهای ۲ و ۳ بوشهر را در عرض چند ماه گذشته بعد از سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و تاکیداتی که شده شتاب دادیم و به حمدالله پروژه وضعیت متفاوتی پیدا کرده و امیدواریم سرفصل‌های دیگر را که موثر است بتوانیم فعال کنیم و پیشرفت بیشتری داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1148387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =