افزایش سی‌درصدی مستمری مددجویان از آبان‌ماه اعمال می‌شود

رئیس کمیته امداد از پرداخت افزایش سی‌درصدی مستمری مددجویان از آبان‌ماه خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت افزایش مستمری مهرماه نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد در حاشیه امضای تفاهمنامه واگذاری ۳ هزار دستگاه انواع تراکتور با استفاده از تسهیلات بانکی حداکثر به‌میزان ۴ هزار میلیارد ریال معادل ۲۰ درصد از منابع جزء یک بند تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ که صبح امروز با حضور سید محمد موسوی معاون وزیر صمت، هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و مصطفی وحیدزاده مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که مستمری مددجویان کمیته امداد از چه‌زمانی افزایش پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: بر اساس لایحه‌ای که دولت به مجلس ارسال کرد و مجلس نیز آن را به تصویب رساند مستمری مددجویان از ابتدای مهرماه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص میزان افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد گفت: بر اساس مصوبه مجلس این مستمری ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

    بیشتر بخوانید

هزینه‌های کمرشکن درمان برای معلولان

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مستمری مددجویان با اعمال افزایش ۳۰درصدی از آبان ماه به حساب مددجویان واریز خواهد شد، تصریح کرد: مابه‌التفاوت افزایش مستمری مددجویان مربوط به مهرماه نیز بر اساس برنامه‌ریزی به حساب آنها واریز می‌شود.

انتهای پیام/+

کد خبر: 1158221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مریم IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      1 0
      سلام خواهشمندم حق پرستاري معلولین شديد رو بیشتر افزیش دهید وپیگیری شود باتشکر
    • مددجوی رویاپرداز IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      0 0
      بله خیلی خوبه،،،، ولی آیا تمام نمایندگان، اعضای شورای نگهبان، وخلاصه(تمام مسئولین) حتی برای فقط مدت 1ماه، می‌توانند با این مقدار مستمری زندگی کنند؟؟؟ یا حتی فقط "زنده بمانند"؟؟؟ مسئولین عزیز به نرخ تورم کمرشکن حواسشان نیست و چقدر در مجلس وشورای نگهبان وهمه جا حواسشان پرت است که 1روز خودشان را به جای مددجویان بگذارند...آیا کثر شاّن آنها میشود؟؟؟...چرا اینقدر وقتشان را هدر می‌دهند با جلسه های بی ثمر؟؟؟ به نرخ تورم به مانند کفه ترازو باید حقوق "همه وهمه" را بیشتر کنند...اینها و ۲۰ یا ۳۰ درصد درد کدام مددجو را درمان می‌کند وبه کدام زخم مثلا زندگی‌شان مرحمی میگذارد؟؟؟؟؟ !!!!