گرشاسبی: تا فولاد می‌خواهد جان بگیرد، برایش داستان درست می‌کنند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید تا تیم فوتبالش می‌خواهد جان بگیرد ماجرایی برایش درست می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ابتدای فصل آماده‌سازی مناسب به همراه جذب بازیکنان بزرگ نظیر اشکان دژاگه، وریا غفوری، علی قربانی و مجید علیاری و کریستوفر کنت داشته است. با این حال نتایج دلخواه شاگردان نکونام پیش نرفت. آنها برای جبران نتایج هفته‌های اخیر همدل شدند و در وقفه لیگ برتر اردوی خارجی برگزار کردند. در همین رابطه حمیدرضا گرشاسبی در گفتگویی در خصوص آخرین شرایط تیم به صحبت پرداخت:

گرشاسبی گفت: شهاب گردان مشکل مالیاتی داشت به همین دلیل نتوانست در اردوی تیم حاضر شود. مدارک او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه فولاد خوزستان قرار دادیم تا بررسی کنند و ببینند داستان چه بوده است. آسیب جدی ندیده اما بخشی از سرش دچار پارگی جزیی شده و بخشی از انگشتش زخمی شده است. 

بیشتر بخوانید

افشاگری محمد فنایی از کسانی که قصد حذف او از جام جهانی را داشتند / احتمال بازگشت فغانی به رقابت‌ها

 او ادامه داد: قبلاً باشگاه ما نظر خودش را اعلام کرده است. تا تیم می‌خواهد جان بگیرد یک داستانی برایش درست می‌کنند. امیدوارم هر چه خیر است برای باشگاه فولاد اتفاق بیافتد.با توجه به برنامه هایی که آقای نکونام داده بود و این اردو را اعلام کرد که مورد نیاز است. برای شروع دوباره لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به این موضوع نیاز داشتیم. درخواست نکونام بود و ما پیگیر شدیم و خوشبختانه توانستیم برگزار کنیم. قرار است سه بازی تدارکاتی انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =