کریمی: تلاش می کنیم پیروز دربی باشیم

عضو هیئت مدیره استقلال درباره عدم حضور تماشاگران در دربی خاطر نشان کرد : کاش شرایط به گونه ای رقم می‌خورد که تماشاگران می توانستند حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی، درباره شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان تیم با شروع دور جدید تمرینات با روحیه بالا تمریناتشان را انجام داده‌اند و خودشان را برای دیدار مقابل پرسپولیس اماده کرده اند.

وی ادامه داد : خوشبختانه توانستیم بخشی از مطالبات بازیکنان را بپردازیم و همچنان در حال پرداخت کردن پول بازیکنان هستیم تا آنها با روحیه بیشتری به مصاف حریف سنتی خود بروند.

بیشتر بخوانید

اعلام ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال برای دربی

عضو هیئت مدیره استقلال درباره عدم حضور تماشاگران در دربی خاطر نشان کرد : کاش شرایط به گونه ای رقم می‌خورد که تماشاگران می توانستند بازی حساس استقلال و پرسپولیس را از نزدیک ببینند. قطعاً بدون حضور آنها این بازی تاحدی سرد می شود.

کریمی افزود: ما امیدوار هستیم بازیکنان تیم با کسب یک نتیجه مطلوب در آستانه شب یلدا، یک شب چِلۀ شاد و فراموش نشدنی را برای هواداران استقلال رقم بزنند و در نهایت تیم ما برنده زمین را ترک کند.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی قطر بیان داشت: به اعتقاد من صحبت ها در مورد تیم ملی و عملکرد ایران در جام جهانی زیاد است و باید در این زمینه بررسی و کارهای کارشناسی انجام شود. این روزها حرف و حدیث در مورد آینده تیم ملی ایران برای رقابت های بعدی زیاد است. در این زمینه فدراسیون در خصوص تیم ملی باید با برنامه ریزی ویژه ای کار خود را دنبال کند تا بتوان بهترین آینده را برای تیم رقم زد.

کریمی در خصوص مسابقات جام جهانی نیز گفت: این رقابت ها از نظر کمی و کیفی با بهترین شرایط برگزار شد و فکر می کنم یکی از بهترین جام جهانی های ادوار مختلف را در این دوره شاهد بودیم. به نظر من اگرچه این جام جهانی یکی از گرانترین و پرهزینه‌ترین جام جهانی های تاریخ بود اما در مقابل شاهد این موضوع بودیم که رقابت ها به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1164347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =