تمهیدات ترافیکی پلیس برای دربی تهران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی دربی پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر در برنامه شهر امن در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در ۱۰۳ دربی پایتخت اظهار داشت: ساعت ۲۰ امروز صدو سومین دربی پایتخت را در استادیوم آزادی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی استقلال در دیدار با پرسپولیس

وی افزود: با توجه به تاریکی هوا و اینکه این بازی بعد از افطار برگزار می شود، شهروندان باید با آرامش و بدور از انجام تخلفات رانندگی به سمت استادیوم آزادی حرکت کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: رانندگانی که از خارج از تهران قصد ورود به شهر را جهت رفتن به استادیوم و تماشای بازی را دارند اگر با وسیله حمل و نقل عمومی به سمت ورزشگاه حرکت نمایند که کمک بسیاری به تردد ها و روان سازی ترافیک خواهند نمود و اگر با وسیله نقلیه شخصی قصد تردد دارند طوری حرکت نمایند که در پارکینگ‌های تعبیه شده پارک کنند.
.
سرهنگ کشیر افزود : تقاضایی که از مراجعه کنندگان و علاقمندان به فوتبال داریم این است که به هیچ وجه خودروهای خود را در اطراف و خیابان های منتهی به استادیوم آزادی پارک نکنند و حتی برای لحظه ای هم توقف نداشته باشند.

وی گفت : همکاران بنده قبل از شروع بازی در محدوده های استادیوم آزادی و معابر پیرامونی آن مستقر هستند و به هیچ عنوان علاقه ندارند که وسیله نقلیه ای را به پارکینگ منتقل نمایند ولی اگر مجبور شوند و وسیله ای راه عبور و مروز دیگر شهروندان را سد کرده و باعث بر هم ریختن ترافیک گردد مجبور به انتقال خودرو به پارکینگ خواهیم بود.
این مقام انتظامی افزود: در محدوده استادیوم آزادی پارکینگ به اندازه کافی وجود دارد و شهروندان می توانند خودروی خود را در آن محل ها پارک کنند.

سرهنگ کشیر افزود: در موقع بازگشت نیز فارغ از اینکه نتیجه بازی چه خواهد بود تقاضا داریم به آرامی به سمت منازل خود تردد داشته و تاریکی هوا را هم حتما مد نظر قرار داده و سیستم های روشنایی خود را بررسی کرده تا حادثه ای برای شهروندان روی ندهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =