دعوت سازمان تبلیغات اسلامی از مردم برای حضور در مراسم‌های ۹ دی

رئیس ستاد ۹ دی استان تهران گفت: تهرانی ها ۹ دی ماه توطئه های اخیر دشمنان را خنثی می کنند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که به ریاست امام جمعه موقت تهران و با حضور استاندار تهران در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد، طی سخنانی ضمن اشاره به نهم دی ماه سالروز عهد ملت با ولایت و همچنین سیلی محکم ملت مسلمان ایران بر دهان دشمنان، تاکید کرد: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت و نظام و انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید

توسعه بدون اجرای پیوست فرهنگی امکان‌پذیر نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امسال مردم ارزشی ایران اسلامی مانند گذشته در روز نهم دی ماه با حضورشان آبی بر آتش دشمنان می‌ریزند؛ ملت ایران اسلامی امسال نیز مانند سال‌های گذشته در بزنگاه‌ها، حضور پرشوری خواهند داشت.

محمودی ضمن دعوت از مردم تهران و شهرستان‌های این استان برای حضور در مراسم‌های ۹ دی ماه و هفته بصیرت تاکید کرد: دشمنان بار دیگر با حضور مردم در صحنه ولایت مداری، ناامید خواهند شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران خاطر نشان کرد: هفته بصیرت و دهه مقاومت فرصتی مناسب برای تبیین واقعیات و بیان ناگفته‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است؛ اهمیت هفته بصیرت و دهه مقاومت با توجه به اتفاقات پیش آمده اخیر در کشور دوچندان است.

کد خبر: 1165204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =