خاتمی: فضای مجازی اتاق فکر اغتشاشات آمریکاست

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: فضای مجازی اتاق فکر اغتشاشات آمریکاست.دهه هفتادی ها، هشتادی ها و نودی ها به هوش باشید و مواظب باشید که دشمنان در فضای مجازی جوانی و آینده شما را نشانه گرفته اند. 

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت الله خاتمی پیش از ظهر امروز در جمع مردم  قاینات اظهار داشت: شبهه افکنی در اغتشاشات از  اهداف فتنه گران است که اسمش را اعتراضات می گذارند و به بهانه های مختلف و با دروغ افکنی اغتشاش به پا می‌کنند.

وی با بیان اینکه تا وقتی یک ایرانی در ایران باشد، تجزیه طلبان امید تجزیه ایران را به گور خواهند برد تصریح کرد: وجه مشترک فتنه‌ها حمایت اجانب است که تمام قد به حمایت از اغتشاشگران آمده اند.

برخورد با خائنان به گونه‌ای باشد که دیگر هوس اغتشاش نکنند/ آینده روشن برای انقلاب اسلامی

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اغتشاشگران در ایران سربازان آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند که در فتنه ها همه یکصدا علیه ایران شدند.

وی با بیان اینکه پیچ فضای مجازی در دست آمریکا است، بیان کرد: بسیاری از افراد فریب خورده در اغتشاشات، تحت تأثیر فضای مجازی بودند و بدانید که فضای مجازی اتاق فکر اغتشاشات آمریکاست.دهه هفتادی ها، هشتادی ها و نودی ها به هوش باشید و مواظب باشید که دشمنان در فضای مجازی جوانی و آینده شما را نشانه گرفته اند. 

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: مردم سرمایه انقلاب هستند و به یاری خداوند تا شما مردم هستید و تا در صحنه هستید انقلاب خواهد ماند و به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.

وی اظهارکرد: از اول انقلاب 15 فتنه را پشت سر گذاشتیم، ازجمله  در فتنه 78 جنایت‌های بسیاری را کردند و استکبار از اینها حمایت کرد که با حضور مردم در 23 تیر طومار ننگینشان بسته شد. 

خاتمی  با بیان اینکه فتنه گران در این 8 ماه به آبروی بین المللی نظام ضربه زدندگفت: :سال 88 نیز  8 ماه کشور را به آشوب کشیدند و فتنه جاه طلبان در این سال نیز ناکام ماند و با حرکاتی که داشتند خون مردم به جوش آمد و لشکریان به عشق رهبر به میدان آمدند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در  فتنه 88 دوجبهه شکل گرفت یک جبهه فتنه گران و جبهه دیگر مردم بودند که در مقابل جبهه اول قرار گرفتند و ناکامشان کردند. 

وی با بیان این که آدم های فتنه 88 همان آدم های سال 78 بودند و تمام دغدغه آنها این بود که ولایت فقیه نباشد، متذکر شد: برخی هنوز برای این انقلاب خمیازه می‌کشند و خمیازه ها خواهند کشید. فتنه گران می خواهند محور وحدت را با هرج و مرج بشکنند، آنها قله انقلاب را نشانه گرفته اند و می دانند تنها فرد بزرگی که می تواند کشور را جمع وجور کند ولی فقیه است. 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: رمز نتوانستن آنها بصیرت شما مردم است و اینها ناکام ماندند و ناکام هم می مانند.اغتشاشات سال 1401هم تمام شد و خودشان می‌گفتند می خواستیم مردم را به میدان بکشانیم و نتوانستند. 

 خاتمی، ولایت را چراغ راه خواند و  تصریح کرد: در صحنه حمایت از انقلاب بمانید و بصیرت داشته باشید و بدانید هرجا دشمن ایستاده آنجا مقر انحراف است و آمریکا از هر کس تعریف کرد به آن مشکوک باشید. 

وی تأکید کرد: انقلاب ما بیمه شده و بیمه می‌شود و بیمه خواهد شد و ما ایمان داریم که روزی ندای اشهد ان لا اله الله و اشهد ان محمد رسول الله در مرتفع ترین قله های جهان طنین انداز خواهد شد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1165534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =