جذب چهار هزار بهورز در سال ۱۴۰۲

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم‌اکنون ۳۱ هزار بهورز استخدام این وزارتخانه هستند و با چهار هزار استخدامی جدید در سال ۱۴۰۲ این تعداد به ۳۵ هزار نفر می‌رسد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین فرشیدی،معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه برگزاری همایش کشوری بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهورزی گفت: هم‌اکنون ۳۱ هزار بهورز استخدام این وزارتخانه هستند و با چهار هزار استخدامی جدید در سال ۱۴۰۲ این تعداد به ۳۵ هزار نفر می‌رسد.

۲۵ هزار نیرو در وزارت بهداشت استخدام می‌شوند

وی با بیان اینکه بهورزان نقشی کلید در پاندمی کرونا داشتند، تصریح کرد: در زمان درگیری کشور با کرونا، اولین گروه حاضر در میدان مبارزه با کرونا بهورزان بودند و این گروه زحمتکش همانند دیگر خادمان حوزه سلامت خوش درخشیدند.
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملکرد نظام سلامت با خدمات شایسته بهورزان شناخته می‌شود از این رو تنها واحد سلامت که شرایط استخدام آنان منعی ندارد بهورزان هستند و اگر کسی بازنشسته شود، جای خالی‌اش بلافاصله پر خواهد شد.
فرشیدی عنوان کرد: همچنین امروز همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر، ۷۱ پروژه بهداشتی در سطح کشور افتتاح می شود که در این مجموعه ها بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهورزی مشغول فعالیت خواهند شد.
۳۱ هزار بهورز در ۱۸ هزار خانه بهداشت سراسر کشور فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =