نمایه شدن مجله دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایگاه اسکوپوس

مجله Anthropogenic Pollution دانشگاه آزاداسلامی اردبیل در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس نمایه شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم فتائی مدیر مسئول مجله Anthropogenic Pollution گفت: مجله «Anthropogenic Pollution» به صورت دو فصل نامه به زبان انگلیسی منتشر شده و مقالات پژوهشی را در تمام شاخه های اصلی تحقیقات آلودگی محیط زیست منتشر می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این نشریه تحت پوشش دانشگاه آزاد اسلامی  بوده و در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ با همکاری انجمن آموزش محیط زیست و توسعه پایدار به عنوان مجله علمی پژوهشی مجوز انشتار گرفته است.

وی در خصوص نمایشه شدن این نشریه در اسکوپوس گفت: اسکوپوس یکی از نمایه‌های استنادی معتبر است که اطلاعات حدود پنج هزار ناشر علمی را از سراسر جهان در خود جای داده‌ و ۱۶ هزار و پانصد مجله علمی پژوهشی را نمایه کرده ‌است. لذا با اقدامات انجام گرفته و با اعمال استانداردهای مد نظر این پایگاه علمی، اخیرا ایمل نمایه شدن نشریه Anthropogenic Pollution را دریافت کرده ایم.

نمایه شدن مجله دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایگاه اسکوپوس

فتائی خاطر نشان کرد: مجله AP پیش از این در پایگاه های اطلاعاتی گوگل اسکالر(Google Scholar)، بانک اطلاعات نشریات کشور (SID)، پایگاه استنادی کشورهای جهان اسلام (ISC)، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(Magiran) نیز نمایه شده است.

این پژوهشگر گروه محیط زیست افزود: مجله «Anthropogenic pollution» به آدرس ap.ardabil.iau.ir در دسترس علاقمندان است و مقالات دریافتی را در شاخه های علوم و مهندسی محیط زیست و بهداشت  مورد بررسی قرار می دهد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1171423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =